ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

PW-performance

Top dat het nu opgelost is. Dikke machine om te zien zo.... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Micra Addict

Jano


ReSp4wN

Dank u allen!  (A)

Gister bezig geweest met de brandstofdruk regelaar, dus die zit er op..







Dit is de enigste plek waar hij beetje normaal staat zonder dat ik delen hoef weg te slijpen...

Ik vind het zelf niets dat ie er op zit, wordt onder de motorkap te vol  :P

De tomei SIST als een gek dacht eerst dat hij lek was maar dat is dus niet, het is gewoon een lawaaiding, is de benzine die je hoort stromen  ::)

Verder moest ik zelf boutjes fixen voor de spuuglelijke blauwe adapter.. snap niet dat dat er niet gewoon bij komt.. kost al genoeg allemaal..

Zoiezo gezien de kleurstelling van de brandstofdrukregelaar zelf.. WAAROM zijn die nippels en adapter BLAUW? de rest is grijs groen bruinig  :-\

Maar hij lijkt in ieder geval weer wat stabieler te lopen, minder hokken in zijn 1 en 2 in lage toeren dus ben tevreden verder  O0

Luuukske

Blijft nogsteeds mooi om te zien die enginebay. Netjes hoor




PW-performance

Ziet er top uit hoor. Mooie techniek mag gezien worden.... 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Heb hem 2 weken terug in het echie mogen bewonden (stom toevallig), heel mooi apparaat om te zien!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Gister naar de apk geweest, helemaal goed gekeurd in 1 keer nog wel  :D

Had het eigenlijk niet verwacht dacht dat de donkere koplampen mischien een verkeerd lichtbeeld zouden geven maar dat is dus niet het geval.

Verder was ik bang voor de CO maar gezien die van mij voor 1995 is hoef ik geen kat te hebben en mag de CO 3,5 zijn, welke uiteindelijk maar 0,2 bleek te zijn.  :cheer:


Aandachtspunten zijn : beginnende roestaanslag op een remleiding ergens achter
en de rechter dorpel moet weer  gelast worden

Dat zijn dus zoiezo de dingen die ik nog ga doen voor ik naar de rdw ga.

Achteras met schijven komen er voor die tijd ook nog onder

I say a job well done  :wave:

smeck

gefeliciteerd!
Blijft t een prachtige enginebay vinden!
what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

Jeroen330


thom-micra




Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2


thieme


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)