ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun


Jeroen330


Luuukske





Jeroen330


ReSp4wN


Leo

Lekker bezig. Het eerste begin voor een rolkooi is al gemaakt :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Maar weer eens een update dan...

Heb n sportstuur met een naaf en snap-off zodat het stuur wat dichter naar me toekomt



Geruime tijd geleden van jeroen een s14 brake kit overgenomen inclusief fusees en brackets en omgeboorde schijven en remblokken.

Fusees heb ik natuurlijk niet nodig maar de langere draadeindes waren heel welkom.





bracket en draadeindes.

Gister even wezen testfitten.



::) 300mm schijf (26mm dik) vs 257mm nx gti schijf(26mm dik).





Ik heb een klein beetje van de fusee af moeten halen omdat de klauw bevestiging anders tegen fusee bevesting kwam, en  ringetjes van 3mm tussen de bracket en de remklauw moeten doen zodat de schijf in het midden van de klauw komt.

Verder heb ik minimaal 6mm spacers nodig zodat de remklauw niet tegen de spaken van me velg aan komen.

Heb 10mm spacers besteld voor voor en 15mm voor achter.



Een 300zx remcilinder zoals deze, zodat ook nog de remvloeistof allemaal verzet kan worden  ::)

Heb ook al koperen leiding en wartels en revisisiesetjes enzo liggen, dus dat is het volgende alles opnieuw van kleur verzien enzo

thieme

Wow dat ziet er goed uit man top upgrade!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Van dirknissan 2 ms spoilertjes gekregen  :cheer:









Uiteraard worden deze wit gemaakt zit er allleen even tegenaan getaped voor de foto.
Gezien ik dan toch bezig ben ga ik de giacuzzo skirts er toch ook maar op zetten  ::)

PW-performance

Mooie spoilers hoor. Maakt hem wel sportiever... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

smeck

Ziet er goed uit. Blijft een enorm strakke bak!
Maar wat is de hoek van die gordels? Lijkt me een beetje te groot.
Vanuit een veiligheidsoogpunt mag die max 45 graden zijn. Alles daarboven kan een probleem opleveren bij een botsing. Omdat de gordels zo strak staan kan ie omlaag worden gedrukt en onder je gordel door met rugletsel als gevolg. Is uiteraard een worst case scenario, maar wel een FIA eis, dus misschien iets om over na te denken ;)
what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

Leo

Is monteren op een harness bar een optie ?

Ter hoogte van de achterbank dus niet direct achter de stoelen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Ik ben me daar inderdaad van bewust van dat probleem komt zoiezo ooit nog eens een kooi in  maar heb nu even andere prioriteiten en tot dat zover is gok ik het hier maar op  ::)