Tango's Tango75 :p

Gestart door Tango75, 06 augustus 2012, 17:37:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

terl

Ik heb nog electro ramen en super s bumper set voor je ;)
endless project =D

Tango75

Hahaha.. Ja, dat weet ik! En ik heb hier potje met jouw naam erop waar ik al mijn klein geld in dump. Zodra er voldoende in zit krijg je bezoek van me want ik wel het allemaal hebben!

terl

Prima ;)

Ik hou je naam erop
endless project =D

Tango75

Nou, vandaag twee nieuwe bandjes op de auto laten zetten. Achter bandjes vervangen en naar voren laten zetten. Oude voorbandjes waren nog prima dus die zitten nu achter... Gelijk laten balanceren en uitlijnen, altijd een goed idee natuurlijk...

Maar toen hij op de brug stond heb ik gelijk de kans aangepakt om zelf even het één en ander te inspecteren en mijn grote angst blijk waarheid...

:-\
Einddemper van de uitlaat is lek en moet dus z.s.m. worden vervangen.


Er zit nog wat laswerk in:
Bestuurders kant


Passagiers zijde was al gelast maar volgens mij was ducttape even effectief geweest!


Die nare plek aan de passagiers kant wel gelijk even met tectiel te lijf gegaan, maar het zal toch uiteindelijk helemaal opnieuw moeten gebeuren...

Daarnaast zijn ook mijn remblokken en schokdempers voor erg hard aan vervanging toe... Al met al geen leuke bevindingen maar echt als een verrassing komt het ook niet. Eerst maar eens op zoek naar nieuwe remblokken, dat heeft toch op dit moment de hoogste prioriteit... En iemand gaan zoeken die het laswerk voor zijn rekening kan nemen. Ik ben namelijk bang dat Charismo iets te ver weg woont...

Bunny

Haha charismo :P chrismo woont in de buurt van Arnhem

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Riesh

Micra Addict

Provo

Ik kan wel lassen? :P (Zoersel - België)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Tango75

Gisteren heb ik mijn verjaardag gevierd... En van mijn lieve vrienden heb ik het volgende gekregen:





En daar ben ik vanzelfsprekend erg blij mee...

thieme

Alsnog gefeliciteerd dan en mooie einddemper :o zal wel lekker geluidje maken zo

terl

Die zoek ik ook :crazy:
Als je dat wil, zou je haar eens willen vragen waar ze die gekocht heeft?

En gefeliciteerd trouwens ;)
endless project =D

TeSprouT

Gefeliciteerd nog en een mooie aanwinst! Spreek uit ervaring! O0
Love the potiential

Riesh

Micra Addict

Milo

Gefeliciteerd man!
Veel plezier ermee, ik heb vandaag ook een leuk knalpotje gescoord @ BBQ meeting ;D
Morgen eens ff kijken of ik hem kan monteren :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Tango75

#28
Vandaag eindelijk de Remus gemonteerd en ook gelijk de remblokken vervangen..

Staat goed dacht ik zo... Klinkt nog beter! ;)


SCHROOT!


En aangezien we zo lekker bezig waren ook gelijk maar die verschrikkelijke reflector en andere stickers verwijderd...


Eind resultaat mag er wezen volgens mij...



Leo

achterkant ziet er een stuk beter uit zo  O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2