Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ReSp4wN

En er zijn altijd mensen die willen het onder de kap zien  8)

thom-micra

inderdaad ja :P
+ aan een schoon blok werken hou ik ook wel van



wimsrules

hallo mensen !!

ik ben wim 26 jaar kom uit amsterdam en heb ook een micra k11 ( le mans edition )

ik zag dit forum voorbij komen omdat ik met hetzelfde project  aan de gang ga,
ik ga a.s zaterdag een primera 2.0 ophalen om te strippen en dan op me gemak alles vervangen aan het blok qua lagers etc dus tips zijn welkom.

verder ben ik niet van plan om het blok van buiten zo netjes te maken als dat thom heb gedaan,dan valt het ook minder op als ik in een fuik rij die we hier geregeld hebben.


@ Thom ik was benieuwd wat je gaat doen met de bedrading ga je de draadbomen koppelen of ga je de 2.0 draadboom erin leggen?
en wat hou je op het blok en wat gaat ervanaf?

ik zal binnenkort een foto posten van me micra eerst ff uitzoeken hoe dat werkt aangezien ik hier nieuw ben.

het lijkt me dan ook leuk om hier alles te delen en dat we elkaar op weg kunnen helpen.

grz wim

Ride it like you stole it !!

Milo

Ik denk dat je dit bericht even (deels) moet verwijderen en opnieuw plaatsen in een eigen topic.
Dit is een show your car topic van iemand anders...

Moderators, ff aanpassen (inclusief mijn bericht)?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thom-micra

@wim
ik weet nog niet echt hoe ik het met de kabelbomen ga doen.
hier krijg ik ook hulp bij aangezien dat mij niet echt helemaal ligt ;)

het enige wat van het blok gaat is de airco.



thom-micra

interieur zo goed als kaal nu, helaas deze week geen tijd gehad om verder te gaan, dus dit weekend maar even weer flink bezig.


hele kachel bende is achter het dashboard weggehaald, bakken met ruimte nu!
nu ook mooi plek om de nieuwe kachel pas te maken tzt.

ook net even bezig geweest die dikke teerlager eruit te beuken.
wil prima met koud weer, paar flinke klappen met de kunstof hamer en het laat zo los.


morgen kan ik als het goed is de kleppendeksel weer bij stroeve motorsport weghalen, en dan kan die ook op het blok en dan is het klaar!




Luuukske





Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme


ReSp4wN

Zo dan heb je best geluk dat die teerlaag zo los liet, ik heb er best wat werk aan gehad  ;D
Maar wellicht was het ook te warm toen  ::)

Vette foto van je stoel en dashboard overigens  O0

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thom-micra

thanks!

vandaag kleppendeksel afgemaakt en gemonteerd.
krijgt nog een licht polijstbeurtje, aangezien er een paar vale plekken inzitten.

aankomende week maar even bezig houden met het motorruim zodat we straks een keertje kunnen testhangen!




ReSp4wN


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Mooi fris blok zo.  O0 Lekker inbouwen en genieten... 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods