Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: thom-micra op 19 juni 2013, 09:37:25
zo, een tellerunit gevonden met lcd scherm, helaas wel met een blauwe kleur, maarja, beter als niets :)

Pics or it didnt happen!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

blauwe tellerplaat of blauwe verlichting?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Leo

ik denk een blauwe plaat ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

jep, blauwe plaat :P



als het met de km stand overzetten wil, gaat dit hem worden :)



Milo

KM stand overzetten? Da's tog niet mogelijk? Die wordt tog ÍN de teller zelf opgeslagen? ???
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thom-micra

tja, ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar aangezien deze 1 ton meer op de teller heeft staan, wil ik wel zeker weten als ik dat kan veranderen oid..



Milo

Citaat van: thom-micra op 19 juni 2013, 13:56:20
tja, ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar aangezien deze 1 ton meer op de teller heeft staan, wil ik wel zeker weten als ik dat kan veranderen oid..

Ik dacht dat dat in de behuizing zelf zat, ik kan me vergissen maar laten we ff afwachten wat iemand anders hiervan zegt?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

KenSuperS

deze is toch groen? sri teller?

blauwe heb je namelijk ook, zaten in sommige nederlandse superS-jes
haas en co.

thom-micra

net even met de apk meester gebeld, en ze kunnen bij het onderhouds boekje neerzetten, dan er een nieuwe teller bij in is gekomen.
dan rekenen ze vanaf de nieuwe stand, dus bv 150xxx, alles wat daarbij op komt, word bij de 66000 van de oude teller opgerekend.



Milo

Citaat van: thom-micra op 19 juni 2013, 16:01:11
net even met de apk meester gebeld, en ze kunnen bij het onderhouds boekje neerzetten, dan er een nieuwe teller bij in is gekomen.
dan rekenen ze vanaf de nieuwe stand, dus bv 150xxx, alles wat daarbij op komt, word bij de 66000 van de oude teller opgerekend.

Oh oke, da's mooi O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

Kan jeroen330 dit niet aanpassen?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Jeroen330

Nope..

Software biedt geen optie tot sjoemelen met de KM stand..
Anders ga je de bak eens open halen? Wie weet is het scherm van kmstand om te wisselen..

Heb het nog nooit gedaan, maar wil wel eens kijken hoor...

Red Racer

alles is om te zetten, had het zelf bij mijn oude teller unit die heb ik laten omzetten bij dit bedrijf.

http://www.carsoftwaretuning.nl/Kilometerstand_aanpassen/KILOMETERSTAND_AANPASSEN_-_035-5253406_MIDDEN_NEDERLAND.html

je rijd er heen en neemt de tellerunit mee die er in moet komen en geeft dan de km stand door en die progameren hem voor je, kosten weet ik zo even niet meer.



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thom-micra

zo ken ik ook nog wel een, alleen die kost 75 euro..
en die in huizen is beetje veels te verr weg.
maar laat het gewoon tijdens de apk laten noteren e.d. :)



Rob

als het niet uit je ecu komt die gegevens dan zit het inde klok opgeslagen dus de oude is lekker open maken en kijken of er modules in zitten die er mee te maken hebben en uitwisselbaar zijn...

(chip of zo gok ik)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed