Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Riesh

Die Diamond racing zijn gewoon een kopie van mangels, werd vroeger heel veel in de hotrod scene gebruikt en kan in principe overal onder. Tijdloos oldskool concept als je het mij vraagt.
Micra Addict

thom-micra

klopt ja, maar wil zelf dan geen chroom, heb echt een hekel aan chroom :P
gewoon mooi wit, en zo diep dat je er bijna in kan zitten



thom-micra

beetje klöten "update"
ik wordt dus straks 18, en moet dat studie en zorg betalen. nu krijg ik wel studiefinanciering e.d.
maar het bedrijf waar ik nu nog werkt, stopt er bijna mee. nu is een baantje vinden niet echt makkelijk, aangezien de meeste bedrijfen door de zomervakantie alweer nieuwe jeugt heeft aangenomen..

nu om even een lang verhaal kort te maken, is de kans groot dat ik straks mijn auto niet kan betalen. ja dan kan ik hem neerzetten en belasting en verzekering betalen, maar rijden lukt dan niet.

nu is dus ook de kans, dat ik hem moet verkopen :( best groot...

en nu vroeg ik mij af, wat zou ik voor deze auto in deze staat nog weer kunnen krijgen?

68xxx op de tellert










thieme

KM stand is lekker laag en als er dan ook weinig/geen roest is dan zou je er toch wel 1750-2000 voor moeten kunnen krijgen denk ik zo? Ik vind het zelf altijd moeilijk inschatten.
Kan je hem dan trouwens niet tijdelijk ergens kwijt dat je hem helemaal laat schorsen? Is het ook geen wegenbelasting/verzekering.

Psydan

Wauw! Dat is klöten zeg!

Geen idee om de auto op de naam van je pa te zetten ofzo? Dan betaal je denk hooguit 40 euro aan belasting en verzekering.

Het zou zonde zijn deze weg te doen. Aangezien ik deze één van de tofste micra's van de club vind.
Do not underestimate what you will never understand.

Dinky

#425
Dat is flink balen Thom!

Zet anders je vraagprijs erbij?! Vragen kan altijd of je het krijgt weet je nooit.
Kijk anders eens wat een standaard model doet en tel daar een bedrag bij op.
Wat je erin hebt gestopt zal je waarschijnlijk niet volledig krijgen maar proberen kan altijd.

Maar het mooiste is natuurlijk als je hem kunt houden!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Rob3600

 :o :o NEE.............dat zou echt zonde zijn, zoveel energie insteken en tegen de tijd dat je er mee mag rijden hem moeten verkopen?!!

Over de prijs durf ik geen uitspraak te doen, maar ik hoop dat je hem kunt houden!!
Groeten Rob & Zn

thom-micra

vind het ook giga balen :(
staat al op naam van pa en ma, maar zonder werk kan ik het ivm de zorg en studie kosten er niet bij hebben..
schorsing kost ook 75 euro p/jaar als ik het goed heb..

@Psydan thanks :)



Rob3600

Groeten Rob & Zn

Psydan

Dan zou ik dat eerder doen.

Eenmaal 24 euro betalen om te schorsen als het zover is dat je het niet meer kunt betalen. Misschien heb je binnen een jaar wel weer een ander part time baantje gevonden waardoor je het weer kunt betalen!

En anders begin je een "Laat Thom zijn micra houden - fonds" en vraag je aan iedereen forumlid 1 euro p/maand. Dan kan je hem ook houden! :D ik zou doneren!
Do not underestimate what you will never understand.

thom-micra

hahaha, dat zegt toch wel iets over het uiterlijk van m'n daily :P "bigsmile"



thom-micra

lekkerdan... net in de keiharde regen hier in het zuid-oost drenthe m'n kentekenplaat verloren... :S



Kwarkieboy

Damn balen man !
Je kunt hem ook niet weer vinden langs de weg ?
Waar heb je gereden ? Ik moet zo nog van Assen naar Coevorden rijden.
K11 '95
K11 Aztek '00

thom-micra

heb em niet kunnen vinden... hier in klazienaveen alleen rondgereden.
net al ff bij de politie aangegeven, en direct maar nieuw setje aangevraagd.
dat wordt dan 30 euro! :0 duuuur



thieme

en dan zo'n lelijk klein cijfertje erbij das nog het ergste :/