Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Mooi man! Gefeliciteerd met je rijbewijs. :)

Leo

Citaat van: thom-micra op 10 maart 2013, 13:30:54
nu denk ik maar ruw schuren en primeren, weer schuren en maar gewoon spuiten ipv polijsten :(

join the ATS club, zit met hetzelfde :P

ruw schuren, licht schuren, primer en dan spuiten :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

eerst ruw schuren, dan spuitplamuur, licht vlokken met zwart, schuren, zoeken naar evt putjes, plamuren evt, dan primer, kleur, clear :)



thom-micra

vandaag eindelijk de micra op onze brug, banden zijn er al af en heb al een veer voor los liggen.
morgen als ik erweer ben van stage, komen er foto's!



Leo

Citaat van: thom-micra op 21 maart 2013, 20:31:16
vandaag eindelijk de micra op onze brug, banden zijn er al af en heb al een veer voor los liggen.
morgen als ik erweer ben van stage, komen er foto's!

mooi maak veel foto's er zijn best veel mensen geïnteresseerd wat je precies allemaal moet aanpassen aan deze set :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun


Dinky

Nog van harte met je rijbewijs!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

thom-micra

hier enkele foto's van hoe het er nu voor staat!





ook ff gekeken als de velgen passen met ET waarde, en past perfect, en steekt zelfs nog iets buiten de wielkasten :)





de foto's van de verlaging komt zodra ik ze klaar heb, dan kan ik alles stap voor stap uitleggen ;)



chiba_kun


thom-micra

maandag na stage de achterruit eruit halen, en dan beginnen met schuren en uitdeuken.
dan denk ik dat hij dinsdag al in de spuitplamuur staat :D



Red Racer

spuitplamuur wat gaat er gaande dan?

ik denk zo dat jer er wel HEEEL wat mensen me goeddoet als je de schroefset instalatie in foto uitlegd


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thom-micra

kofferklep begint te kraken en scheuren, dus word compleet opnieuw gespoten, ook enkele deukjes weggehaald e.d.

de verlaging doe ik zodra het klaar is, dan maak ik er 1 compleet verslagje met uitleg van.



Red Racer

komt er dan een andere kleur op of gewoon dan weer de orginel kleur overheen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thom-micra

alleen de kofferklep is niet meer goed, en aan de rechterzijde zitten deukjes en krasjes, dus de originele kleur komt er weer op :)



Riesh

gelijk goed aanpakken, goed bezig hoor
Micra Addict