Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thom-micra




Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme


Riesh

Micra Addict

PW-performance

Dat ziet er zeer netjes uit. Mooi gemaakt. Ik zou zelf iets langere boutjes monteren voor het vastzetten. (tenminste als je een veerpootbrug hebt) Ben wel benieuwd als je het gemonteerd hebt.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thom-micra

Citaat van: micra-SR20DE-K11 op 26 april 2014, 21:57:57
Dat ziet er zeer netjes uit. Mooi gemaakt. Ik zou zelf iets langere boutjes monteren voor het vastzetten. (tenminste als je een veerpootbrug hebt) Ben wel benieuwd als je het gemonteerd hebt.
die komen er ook nog op, maar had deze nog liggen.
ben even opzoek naar wat langeren



Dandy


Marnik


ReSp4wN

Nice, dat blijft zo zonder rubber of lager? of zit dat er allemaal al in?

thom-micra

Citaat van: ReSp4wN op 27 april 2014, 12:55:27
Nice, dat blijft zo zonder rubber of lager? of zit dat er allemaal al in?
zit een pillowball lager in gemaakt ;)

Net terug van de Wangan Warriors vs Dumpd meeting in nijmegen, de Vasim.
super gezellig dagje gehad, alleen jammer dat we tussen de olie verbruikende ricers mochten staan in een hoekje..




lurtz

mooie evo vooral in het wit
en je micra staat er goed bij

Leo

Citaat van: thom-micra op 27 april 2014, 20:38:58
super gezellig dagje gehad, alleen jammer dat we tussen de olie verbruikende ricers mochten staan in een hoekje..

gelukkig was het gezellig, maar hoezo ricers, want die evo en corolla zien er toch gewoon getuned uit. gingen de deuren omhoog, reden ze zonder stuur rond ??? en jappen hebben normaal geen last van olie verbruik
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marcooled_79

 Leuke foto Thom. Ligt 't nou aan mij, of ligt jouw Micra het laagst van de drie auto's? O0

thom-micra

Citaat van: xleonl op 27 april 2014, 22:53:01
Citaat van: thom-micra op 27 april 2014, 20:38:58
super gezellig dagje gehad, alleen jammer dat we tussen de olie verbruikende ricers mochten staan in een hoekje..

gelukkig was het gezellig, maar hoezo ricers, want die evo en corolla zien er toch gewoon getuned uit. gingen de deuren omhoog, reden ze zonder stuur rond ??? en jappen hebben normaal geen last van olie verbruik
die evo, corolla en ik bedoelde ik met We. maar we werder tussen ** gare honda's gezet, met allemaal tincanexhaust, en alles nep enzo
heb er geen foto's van, maar het was een lachtertje wat daar stond..
En honda's kunnen olie verbruiken zoals die knaken er mee omgaan hier, constand in de fuelcut trappen en die onzin

We waren ook bij dragmotion een paar weken geleden, dan komen er hondas voor je langs rijden met 30" uitlaten, en geloof het of niet, ik had gewoon sputters olie op m'n snuffert



thom-micra

ik weet niet hoe anderen erover denken, maar tot nu toe vind ik het FK schroefset niet echt een succes..
op de heen en terug weg van wngn vs dmpd constand geklap op de achteras, geen flauw idee wat het had kunnen zijn.
thuis maar even de auto op de brug, zag ik ook niets vreemds. auto weer op de grond, en toen viel me dit op:


veer heeft bijna geen veerweg meer, bij een kleine hobbel klapt hij al op elkaar...