Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

thom-micra

haha, heb nu cs5 en vind het goed zat. gebruik ook regelmatig Cinema4d, dus voor 3d rendering enzo.



smeck

c4d ftw en helemaal onmogelijk duur als je em niet download (A)
Maar adobe programma's is sinds kort heel betaalbaar geworden met het cloud abonnement.
Voor ongeveer 60 p/m heb je legaal beschikking over de hele cs6 master collection incl. alle updates :D
what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

thom-micra

kamaraad werkt bij een reclame/standbouw bureau, en via hem kon ik met een echte mega korting cinema 4d prime krijgen :)
echt een episch vet programma! (als je er uiteraard iets mee kan :P )



Leo

Citaat van: thom-micra op 07 juli 2013, 23:51:53
kamaraad werkt bij een reclame/standbouw bureau, en via hem kon ik met een echte mega korting cinema 4d prime krijgen :)
echt een episch vet programma! (als je er uiteraard iets mee kan :P )

cinema ken ik en daar kun je idd echt hele mooie animaties enzo mee maken :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

jep, als je de Broadcast versie al hebt, kost 1300 euro. daar maken ze al grote animatie films mee e.d.
en de Studio versie is waar ze ook bioscoop films mee maken, zoals Hulk e.d.



thom-micra

ghehe, als dit toch kon zo :o
iets negative camber, Über laag pieeuww




Leo

#351
Super dk zo maar zo onpraktisch. Daar heb je airride voor nodig.
En je mag om de 3.000 km nieuwe banden uitzoeken :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

tja, risico van het vak :P
nouja, mijn linker achterwiel staat er ook al scheef op, dus die moet ook eerder worden vervangen..
die konden ze niet recht krijgen tijdens het uitlijnen :S



Roadrunner

Je snapt dat dankzij de ongeschreven wetten van het internet je nu verplicht bent je auto zo laag te maken? :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

MaStErTuNeR Q

op zijn minst zo laag . het liefst lager xD vind die onderlip wel leuk gedaan zo .

Rob

het is te doen op de goede manier je achter wiel meer camber geven... daar zijn ik en ries het eens over :)
voor is zo gedaan
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

thom-micra

hmm, maar vind camber meer passen bij die hoogte van de photoshop.. krijg je mooie hellaflush, maar daarvoor is mijne nog te hoog.
plus dat ik m'n banden iets langer als een jaar wil houden :P



Milo

Mijn auto is ook flink verlaagt (BC racing schroefset) maar ik kwam er vant weekend dus ook achter dat mn voorbanden de eerstvolgende keuring niet halen doordat hij door de verlaging (ietsje) camber is gaan rijden...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: thom-micra op 09 juli 2013, 17:43:21
tja, risico van het vak :P
nouja, mijn linker achterwiel staat er ook al scheef op, dus die moet ook eerder worden vervangen..
die konden ze niet recht krijgen tijdens het uitlijnen :S

voor je achter wielen heb je een verstelbare panhard stang nodig ! die zet je wielen weer recht onder de auto bij verlagingen meer dan 40/40 mm :)

en milo jij moet je auto snel laten uitlijnen door iemand die ervaring heeft met (BC)schroefsets dan kunnen ze nog wat langer mee :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

Citaat van: xleonl op 09 juli 2013, 22:19:51
Citaat van: thom-micra op 09 juli 2013, 17:43:21
tja, risico van het vak :P
nouja, mijn linker achterwiel staat er ook al scheef op, dus die moet ook eerder worden vervangen..
die konden ze niet recht krijgen tijdens het uitlijnen :S

voor je achter wielen heb je een verstelbare panhard stang nodig ! die zet je wielen weer recht onder de auto bij verlagingen meer dan 40/40 mm :)

en milo jij moet je auto snel laten uitlijnen door iemand die ervaring heeft met (BC)schroefsets dan kunnen ze nog wat langer mee :)

voor dat uitlijnen heb ik ook nog een goed adresje nodig .
kreeg als tip van sub dealertje hier euromasters . hij zei : klootzakken aan de balie en telefoon maar uitlijnen doen ze goed .