Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen330

Maak er direct meerdere dan..

Ik denk dat je er genoeg kan verkopen (ik heb ook wel interesse)

Kwarkieboy

Ik heb ook wel interesse.
Ik heb er toevallig flenzen voor
K11 '95
K11 Aztek '00

thom-micra

poeh, heb gister avond tot bijna 1uur google doorgelezen over het maken van een spruitstuk..
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,15318.30.html



thom-micra

set stickerts uit Thailand gekregen vandaag :P




Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Waar bestel je zoiets nou? ik wil ook stickers, dan staan er leuke op ebay. maar ik wil gewoon een hoop stickers van 1 leverancier.
Do not underestimate what you will never understand.

thieme

Hebben die stickers ook nog een betekenis? ik snap er in ieder geval helemaal niks van ^^

thom-micra

Citaat van: Psydan op 29 augustus 2013, 17:48:24
Waar bestel je zoiets nou? ik wil ook stickers, dan staan er leuke op ebay. maar ik wil gewoon een hoop stickers van 1 leverancier.
ik heb ze via ebay gekoopst, alles in een keer, en ik kreeg de canibeat bumpersticker 4free!
http://www.ebay.com/itm/330986218567?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648



Leo

Citaat van: thieme op 29 augustus 2013, 17:51:47
Hebben die stickers ook nog een betekenis? ik snap er in ieder geval helemaal niks van ^^

het zijn tuning winkels / merken

ik vind fatlace wel stoer :) de jdm zinnen spreken voor zich :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny

Citaat van: xleonl op 29 augustus 2013, 19:15:11
Citaat van: thieme op 29 augustus 2013, 17:51:47
Hebben die stickers ook nog een betekenis? ik snap er in ieder geval helemaal niks van ^^

het zijn tuning winkels / merken / lifestyle merchandise

ik vind fatlace wel stoer :) de jdm zinnen spreken voor zich :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thom-micra

en de hellaflush is dus als je getrokken banden, laag en camber hebt, en dat de banden mooi in de wielkasten overlopen ;)

zin in zondag!!
zaterdag maar flink poetsen en stickerts plakken :P



Riesh

#476
rotiform = velgenmerk , speciaal voor auto's uit de VAG groep
illest = is slang voor "Best" of de beste, en is een (hiphop)kledingmerk opgericht in1999
fatlace = opgericht door de dezelfde persoon 1999 als een blog over de hiphop cultuur
hellaflush = "hell of a flush"de benaming voor een bepaalde stand van velg en band onder de auto waarbij het belangrijk is dat de wang van de band zo vloeiend mogelijk overgaat in het spatbord
jdmstatus = gaat vooral over honda's (jdm = japanese domestic market)
freshasfuck = term uit de jdm scene en is volkomen nikszeggend, je zou het evt als slang kunnen zien en er als betekenis uithalen dat je zo groen als gras bent (een beginneling dus)
drifted = driften is iets dat je doet met een achterwiel aangedreven auto, drifted is een site welke hier artikels over plaatst
royal origin = site/blog over meetings ed met japanse auto's voornamelijk honda gericht
lowered lifestyle = website/blog over verlaagde auto's


Micra Addict

thom-micra

jdm gaat niet alleen om honda, jdm is een algemeen woord voor de japanse automarkt.



Riesh

#478
Citaat van: thom-micra op 29 augustus 2013, 20:42:12
jdm gaat niet alleen om honda, jdm is een algemeen woord voor de japanse automarkt.


dat zeg ik ook niet, de site jdmstatus gaat voor 90% over honda's.
JDM betekent Japanese Domestic Market.  Wat eigenlik zoveel wil zeggen dat de UITVOERING van de auto bedoelt is voor de japanse markt. Dus een versie van de micra die alleen op dee japanse markt verkrijgbaar is (een figaro is JDM op zijn puurst)

Door de jaren heen heeft de term JDM in de tuningsscene zich gevestigd, maar heeft een iets andere betekenis dan oorspronkelijk bedoelt was. JDM staat tegenwoordig voor een "nieuwe" manier van tuning zonder opvallend spoilerwerk. De auto's die getuned zijn naar het JDM voorbeeld hebben nog steeds sterke gelijkenissen met het Japanse standaardmodel en hebben meestal alleen maar bescheiden aanpassingen in het uiterlijk. Hierdoor blijft het totale verschijningsbeeld van het voertuig behouden.

Als het voertuig alleen voorzien is van OEM (originele fabrieks-) onderdelen, spreekt men van JDM.
Wordt het voertuig voorzien van aftermarket onderdelen in de Japanse stijl, dan spreekt met van JDM-Style.

je begrijpt wel dat ik helemaal niks heb met die stickers, ik vind het volkomen nutteloos waarbij men vaak niet eens weet wat men opplakt. Laatst nog een golf gezien met de Koleshiya "Elderly driver"  sticker :P

maar jij moet vooral doen wat je niet laten kan, het is jouw auto  O0
Micra Addict

thom-micra

klopt, had alleen niet zo snel gezien dat het om jdmstatus ging :P