Thom-micra's 2.0 AWD micra

Gestart door thom-micra, 25 september 2012, 19:24:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

thom-micra

Het lijkt niet helemaal het zelfde als op de foto.
op de camlock zit namenlijk bij mij ook geen carbonnen stickertje, op de foto wel.
maar bij mij klopt bijna alles in vergelijking met de originele, alleen staan bij mij geen serie nummers op de metalen stukken waar de gordels doorheen komen.

Zal dit ook even bij FAKE JDM dingen zetten op het forum



PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thom-micra

inderdaad, hopen dat ik het geld terug kan krijgen, anders toch maar even aangifte doen..

Dan maar iets doorsparen en zelf uit japan halen



Bunny

Ging er trouwens geen lampje branden bij de prijs? :P die gordels kosten 300-400 euro

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thom-micra

weet ik, maarja, als ze aangeven dat het origineel is.. kun je geen bult aan vallen dacht ik.
maarja, nu moeten ze het geld wel terug doen, en anders tja, moet het maar anders



chiba_kun

Weer een artikel waar "Made in Japan" te grabbel wordt gegooid. Ik kan daar zo boos over worden....

Als het fake was en het stond er ook bij, dan inderdaad niets aan de hand... dan weet je dat je nep koopt. 

Milo

Citaat van: Bunny op 19 mei 2014, 16:38:29
Ging er trouwens geen lampje branden bij de prijs? :P die gordels kosten 300-400 euro
Citaat van: thom-micra op 19 mei 2014, 16:47:04
weet ik, maarja, als ze aangeven dat het origineel is.. kun je geen bult aan vallen dacht ik.

Dat is nou juist de bedoeling van iemand die neppe artikelen verkoopt.
Prijsverschil was nogal overduidelijk lijkt mij.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

lurtz


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Ik dacht dat het juist bij jou wel duidelijk moest zijn dat er imitatie takata gordels verkocht worden, net als dat er imitatie bride stoelen in omloop zijn.
Micra Addict

thom-micra

Citaat van: lurtz op 19 mei 2014, 17:48:07
waarom wil je perse origineel ?
tja, ik hou zoizo van origineel spul, maar een gordel is ook nog weer voor de veiligheid, dus dat is nu ook nog even weer anders vind ik



Leo

de gordel is nieuw en onbeschadigd, ik heb slechtere gordels gezien
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Citaat van: xleonl op 19 mei 2014, 17:53:27
de gordel is nieuw en onbeschadigd, ik heb slechtere gordels gezien

Maar voldoen ze ook aan veiligheidseisen...

ReSp4wN

Denk lievere een ongeluk met een nep 4 punts gordel dan met de gewone micra gordel :P

chiba_kun

Citaat van: ReSp4wN op 20 mei 2014, 07:08:15
Denk lievere een ongeluk met een nep 4 punts gordel dan met de gewone micra gordel :P

Als de sluiting van de nep gordel ook tijdens een ongeluk nog goed sluit... anders heb je aan je 4 punts ook niets.

Sowieso liever helemaal geen ongeluk in een Micra natuurlijk. ;)