Leo's k11 luxury+

Gestart door Leo, 06 november 2012, 23:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Marnik

Stoelen zijn zeker mooi denk alleen niet dat het voor mij comfortabel is om erin te zetten. Ik heb al heel weinig ruimte tussen stuur en been. Enige manier voor mij zou zijn dat de stoel verder naar achter kant of een klein sport stuurtje :). Lip ziet er ook wel vet uit!

TeSprouT

Wow dat ziet er echt heel tof uit Leo! Hoe zit dat nu? Zie ze op Japfest wel!
Love the potiential

Milo

Citaat van: MarMicra op 16 mei 2014, 08:39:58
Stoelen zijn zeker mooi denk alleen niet dat het voor mij comfortabel is om erin te zetten. Ik heb al heel weinig ruimte tussen stuur en been. Enige manier voor mij zou zijn dat de stoel verder naar achter kant of een klein sport stuurtje :). Lip ziet er ook wel vet uit!

Jij bent vet lang :P Leo is maar een klein ventje :P
Maar als je slim bent monteer je (zoals Leo) de stoelen op de originele rails zodat je nog naar achteren en voren kan.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Ja maar vind het interieur nu wel sexy vind het zo zonde om er dan sport stuur op te zetten enz.

Milo

Citaat van: MarMicra op 16 mei 2014, 09:00:24
Ja maar vind het interieur nu wel sexy vind het zo zonde om er dan sport stuur op te zetten enz.

Sportstuur moet je ook niet doen, dan offer je ook je airbag op. Dat zou ik niet doen (persoonlijk though).
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Lip staat ook heel erg netjes Leo, beter dan de vorige.
Over de stoelen zeg ik niks meer :P
Micra Addict

Psydan

Citaat van: MarMicra op 16 mei 2014, 08:39:58
Stoelen zijn zeker mooi denk alleen niet dat het voor mij comfortabel is om erin te zetten. Ik heb al heel weinig ruimte tussen stuur en been. Enige manier voor mij zou zijn dat de stoel verder naar achter kant of een klein sport stuurtje :). Lip ziet er ook wel vet uit!

Met sportstoelen zit je juist lager waardoor je meer beenruimte creƫert tussen het stuur en je been.

Ot:
Erg netjes Leo! Ziet er goed uit! Nu kan je nog wat lekker door bochten scheuren!
Men die lip staat ook netjes! Is dit gewoon ook weer een Polo lip?
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Citaat van: TeSprouT op 16 mei 2014, 08:52:45
Wow dat ziet er echt heel tof uit Leo! Hoe zit dat nu? Zie ze op Japfest wel!

Helaas ben ik niet aanwezig op japfest  komt door de reistijd das 2 uur en 30 minuten heen :(

Het is een opel astra g lip.

Stoelen kunnen verder naar achteren en zitten iets lager dan de orginele. Mar als je naar amse komt mag je er wel in zitten hoor :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marnik

Citaat van: xleonl op 16 mei 2014, 10:50:39
Citaat van: TeSprouT op 16 mei 2014, 08:52:45
Wow dat ziet er echt heel tof uit Leo! Hoe zit dat nu? Zie ze op Japfest wel!

Helaas ben ik niet aanwezig op japfest  komt door de reistijd das 2 uur en 30 minuten heen :(

Het is een opel astra g lip.

Stoelen kunnen verder naar achteren en zitten iets lager dan de orginele. Mar als je naar amse komt mag je er wel in zitten hoor :)

Hmm moet ik op Automaxx ook maar eens proberen dan ;)

thieme

B&B doen net als mij Leo ;)

Leo

Citaat van: thieme op 16 mei 2014, 15:54:49
B&B doen net als mij Leo ;)

ja ik wilde eerst bij familie logeren maar helaas zijn ze dat weekend niet thuis :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Voor een persoon bed en breakfast is niet zo super duur. Niet dat ik zeg dat het moet maar hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :)

Leo

weer een stapje verder met mijn interieur, nu de deurpanelen verder zwart gemaakt :)




volgend mod word aanpassing aan de uitlaatlijn :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q


Leo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 20 mei 2014, 13:59:15
ook 2 inch pijp ??

nee helaas ik ga een maatje kleiner heb gereageerd op een janspeed tussenpijp en anders 1.3 tussenpijp :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2