Macnick zegt ook hallo (18-1-2013) Super S interieur ingebouwd!)

Gestart door macnick, 15 november 2012, 11:06:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Micra Addict

Milo

Ondanks is het wel allemaal retestrak hoor Riesh, mijn complimenten ervoor! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

macnick

Vandaag kreeg ik telefoon van een goede vriend die een autosloop heeft hier in Blerick.
Had een '93 Micra binnengekregen met voorschade, of ik toevallig nog wat onderdelen nodig had voordat ie gestript werd.

Natuurlijk had ik nog wel het een en ander nodig, maar ben voor de zekerheid even gaan kijken wat het nu precies was.
Bleek het een S model te zijn, afkomstig uit Duitsland met 120.000 op de teller!
Alles in kleur gespoten (helaas verkeerde kleur, nl Rood)

Wat ik nu allemaal heb meegenomen:
Sportstoelen
Achterbank
Zijpanelen
Tellerhuis met toerenteller met donkerblauwe tellerplaten
3 spaaks sportstuur

Ik zal morgen eens wat foto's plaatsen van het een en ander, ik moet het interieur nog wel even goed schoonmaken maar verder ziet het er als nieuw uit, zonder instapschade, brandgaten of andere minpunten.

Even een paar vraagjes,
past de teller van een '93 S 1.0 in mijn '94 1.3 LX?
Tellers gaan allebei tot 200km/h en ziet er kwa vorm wel precies hetzelfde uit.

Om het oude stuur te demonteren moet je dan gewoon aan de kap trekken waar de claxon achter zit? of zitten er ergens schroeven om hem er vanaf te halen, het 3 spaaks stuur heeft het nl niet.

Milo

Super man je hebt een mooi buitenkansje te pakken gehad! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

joyce-micra

toeter kun je eraf trekken en dan met de ratel verder gaan

Riesh

en de tellerbak zal ws ook wel passen. mechanische km teller en oude type
Micra Addict

macnick

De teller en stuurtje heb ik net even erin gezet, werkt allemaal perfect zoals het hoort.

Heb wel de standaard lampjes met die blauwe kapotjes erover vervangen door die gewone lampjes die in de oude teller zaten, geven nu wat meer licht en ziet er stukken beter uit als het standaard werk, kan nu tenminste me klok weer lezen ;)

Zal straks even wat foto's online zetten van hoe het eruit ziet allemaal.

macnick

Hierbij alvast een paar foto's van de teller en het stuurtje na montage.





Ik zal vanavond ook nog even de foto's online zetten van het interieur, dan is het allemaal compleet.
Gaat trouwens morgen in de auto, en het oude interieur kan op de stort.

thieme


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

joyce-micra

nice O0 vind het stuur eigenlijk wel tegen vallen maar is beter als die andere

macnick

@ joyce

Vind zelf het stuur stukken beter als het oude, de rand is een stuk dikker en het ligt ook gewoon beter in de hand.

En natuurlijk past het ook beter bij het S interieur wat ik erbij heb, wil het plaatje een beetje compleet hebben.

macnick

Vandaag het complete interieur erin gezet, hieronder een aantal foto's.







Zelf vind ik het er stukken beter uitzien als het standaard interieur, ook de stoelen zitten stukken beter.

Heb ook nog meteen Xenon ingebouwd (Bi Xenon 6000K) die foto's zal ik vanavond even maken, het verschil zie je op dit moment niet zo erg goed.
Tegelijkertijd de stadslichten vervangen voor witte LED lampjes, ziet er icm de Xenon stukken beter uit.

gamegang17


Riesh

ziet er netjes uit. nu alleen de handvatten nog ff opfrissen
Micra Addict