MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TeSprouT

Wauw gaaf man een SR20 in een K11 bouwen, ben erg benieuwd! Super kick project O0
Love the potiential

Jeroen330

Zeker!

Is ook tof! Mijn doel is om een passend totaalplaatje te creëren..
Een goede motor die perfect afgestemd wordt op het gewicht om zoveel mogelijk vermogen op de weg te brengen, een goed remsysteem wat in balans is met de auto, een compleet gerenoveerd onderstel met alle nodige circuit aanpassingen van kwaliteit (bc Racing schroefset, PU rubbers etc) en de circuitbanden en een werkruimte die met rolkooi, vierpuntsgordels, kuipstoelen en extra meters ed genoeg veiligheid biedt.

Dit in combi met een subtiel maar vet uiterlijk en ook nog alles goedgekeurd voor de openbare weg, dat maakt voor mij een totaalplaatje!

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 26 april 2013, 14:03:52
Zeker!

Is ook tof! Mijn doel is om een passend totaalplaatje te creëren..
Een goede motor die perfect afgestemd wordt op het gewicht om zoveel mogelijk vermogen op de weg te brengen, een goed remsysteem wat in balans is met de auto, een compleet gerenoveerd onderstel met alle nodige circuit aanpassingen van kwaliteit (bc Racing schroefset, PU rubbers etc) en de circuitbanden en een werkruimte die met rolkooi, vierpuntsgordels, kuipstoelen en extra meters ed genoeg veiligheid biedt.

Dit in combi met een subtiel maar vet uiterlijk en ook nog alles goedgekeurd voor de openbare weg, dat maakt voor mij een totaalplaatje!

Vind ik leuk! ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Je zou Jeroen ook niet zijn als het iets minder was geworden. Tenminste die indruk krijg ik toch al snel ^^
Is alsnog gaaf om te lezen als je dat zo opsomt :)

Rob

leuk 2 swap projecten binnen de club tegelijk :)
suc7 met jouwe
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

bij een goede wegligging horen goede lichtgewicht velgen en juiste banden..

Een tijdje geleden had een een 17" set Lenso VPD velgen op de kop getikt met Falken banden..




Mooie velgen, 7,2kg per stuk en leuke banden erom.. Toch wilde ik er nog iets meer uithalen.. Daarom heb ik de volgende set gescoord:


15" Lenso VPD velgen van 5,9kg per stuk




Met daarop.....
Toyo R888 in nieuwstaat!!



Hiermee kunnen we vast en zeker de meeste grip creëren!
Overigens komt er een tweede set wielen bij, hier komen regenbanden op!

Riesh

Die Lenso VPD zie ik vaker voorbij komen als track wieltje, schijnen best goeie wieltjes te zijn.
Micra Addict

Jeroen330

Ja, ze zijn zeer gewild.. alleen de 15" worden al een tijd niet meer gemaakt en zijn een zeldzaam begrip... Ik had geluk

Leo

Wow 15 inch lm met semi slick :D

Ga zo door jeroen !
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Ries

Mooie set!  Wat gaat er met de 17 inch set gebeuren?

Jeroen330

Die aan weer weg..

Sterker nog, ze zijn al weg.. Soort van cadeau gedaan ;)

TeSprouT

Gave velgen! Naast dat ze ideaal voor jou qua performance zijn, vind ik ze nog erg gaaf eruit zien ook!
Love the potiential

thieme

Die zijn idd mooi en mooi lichtgewicht. Zou ik ook nog wel eens willen hebben want die velgen die ik nu heb zijn veel te zwaar, heb het idee dat ik met lichtere velgen veel harder op kan trekken.

Jeroen330

Acceleratie gaat er enorm van omhoog hoor..

Heb eerder met 15" OZ gereden en dat maakte een groot verschil!
Alleen die krengen zijn best duur en das jammer

Milo

Citaat van: thieme op 28 april 2013, 11:29:24
Die zijn idd mooi en mooi lichtgewicht. Zou ik ook nog wel eens willen hebben want die velgen die ik nu heb zijn veel te zwaar, heb het idee dat ik met lichtere velgen veel harder op kan trekken.

Anders eens kijken naar de velgen die ik heb: 5,4 kilo per velg
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)