MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

chiba_kun

Joery-Joery

Milo

Citaat van: thieme op 22 mei 2014, 22:08:22
Dat moet dan toch wel een dikke turbo cg13 worden :D
Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat heb je nu eigenlijk allemaal precies met de auto overgenomen? Jeroen heeft toch echt veel gave dingen gekocht maar de meeste erg duur en ik dacht dat jij zelf geen geldboom had?

MSTQ geen geldboom? Als je nagaat wat ie laatste tijd allemaal heeft verricht haha xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Citaat van: Milo op 23 mei 2014, 07:56:23
Citaat van: thieme op 22 mei 2014, 22:08:22
Dat moet dan toch wel een dikke turbo cg13 worden :D
Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat heb je nu eigenlijk allemaal precies met de auto overgenomen? Jeroen heeft toch echt veel gave dingen gekocht maar de meeste erg duur en ik dacht dat jij zelf geen geldboom had?

MSTQ geen geldboom? Als je nagaat wat ie laatste tijd allemaal heeft verricht haha xD
+1 echt fcking vet dat je 'm hebt gekocht! O0

ReSp4wN

In dat geval, zou ik graag wat foto's zien van de k11 fusees en nx naaf en  lagers    8)

RicK10

Gefeliciteerd O0  Zo te zien wordt het een erg gaaf micratje

MaStErTuNeR Q

Update tijd .

Voor de mensen die weinig tijd hebben in het kort .

duky gehaald -> op openbare parkeerplek voor mijn huis gezet (tijdelijk) ->buurman kwaad en belt gelijk handhaving-> duky moest weg binnen 2 dagen -> garage -> we kennen weer beunen .

voor de mensen die meer tijd hebben hier een uitgebreid verslag , altans tot zover ik zin heb om die shit allemaal neer te typen .

Vrijdag 30 mei duky halen !!!

Hiep hiep hoera !! eindelijk was het zover ik kon duky komen halen cool !!!!!!
Echter moest ik nog werken die ochtend dus was ik al dood voordat ik uberhaupt aan de wereldreis richting Zwolle begonnen was .
Na dik 2 uur onderweg te zijn geweest eindelijk aan gekomen bij Jeroen .
Gelukkig had jeroen al het 1 en ander voorberei/bedacht enz.. dus hoefde ik niet meer echt na te denken :D
Omdat ik niet echt meer in staat was op 100% te functioneren amper footage gemaakt (domlul)

en hop naar huis gereden half 9 thuis , alles uit geladen en duky dus op een openbare parkeerplaats gezet en de motorblokken onder een afdak in de tuin .

Niet de beste foto's maar ik was moe op en versleten dus beter kon ik het niet krijgen dat moment .

Volgende dag ,

Ik kon niet wachten om te beginnen aan duky , wilde zo snel mogelijk de bodem kaal hebben .
dus hup aan de slag .

Ik was hier nog bezig , maar inmiddels is hij helemaal kaal op hier en daar een plekje na ,, deze ga ik binnekort nog even kaal maken ,,, en dan kan de rs5 en rx10 besteld worden .

Nadat dit gedaan was ben ik naar mijn werk gegaan , en toen ik terug kwam stond er handhaving op de stoep ! :furious3:
1 agent 2 handhavers !! echt te gek voor worden , net alsof hij in zijn eentje niet kon vertellen dat dit niet mag en bla bla bla .
Maarja de handhaver was een ekte ekte mongol jonguh !!

Deze meneer wist mij namelijk te vertellen dat de wagen vanaf 2005 geen apk meer heeft gehad .
Ja das mooi maar meneer de auto is pas in 2012 in Nederland gekomen .
ojah jahh zit dat zo , ok ....

naja wat verder geluld over wat wel en niet kan en mag .
kwam die ineens ermee dat de auto vanaf 1997 geen apk meer had .

WTF !!!  :furious3:  Stomme lul !!! ik ben toch niet geak !!!
Dus ik zeg tegen die beunhaas dat dat ook niet kan omdat hij ten eerste pas in 2012 in NL kwam en de RDW site laat geen history zien van wat daarvoor is gebeurd met de wagen .
Buiten dit had die ook nog tot 31-03-14 apk gehad , dus '97 kon zowiezo niet .

Maar het werd heet onder zijn anus dus zei die dat ik tot donderdag avond had om hem weg te halen .
En vervolgens werd het gesprek beeindigd .

Dussss het werd hoog tijd voor een eigen stekkie .
Wel jammer want ik wilde eigenlijk nog wat gaan sparen voor vakantie doeleindes .
Maarja deed ik dit niet had ik boetes voor het niet verzekeren en geen apk en geschorst op openbare grond aan me reet hangen .
Oftewel er was geen keus !

uiteindelijk is dit het stekkie geworden .
klein maar fijn en betaalbaar .

Ook gelijk duky er maar in gezet samen met nog wat spullen die Marco van RT330 is komen brengen
Nog bedankt daarvoor man !

Maarja nieuw stekkie , geen stroom , nieuw project .
dus er moet ook weer gereedschappen worden aangeschaft .
dus een aggregaat/generator aangeschaft via MP .
Goedkoop leuk kawasaki dingetje van 2100 watt .
ook nog een set extra as steunen gekocht en een 3 tons krik die de micra tot een halve meter hoogte krijg .

ik als soort 2e herman den blijker heb die ruimte wel nodig .

dat was em dan weer !!

Leo

een stalling is wel zo handig

en is het dan toch gelukt om je rolkooi te krijgen :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

thieme

Yay update nu kan er gewerkt worden. Garage is mooi wel jammer dat je geen stroom hebt.

Riesh

jammer dat het zo tegenzit met die pennenlikkers.

Micra Addict

PW-performance

Zo...dat is in een korte tijd veel aan je kop hebben... :D Goed dat je het zo top weet op te lossen. Succes met de Super S.. O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marco330

Conodihno

En zo komt alles uiteindelijk weer op z'n bandjes terecht! :) lekker bezig hoor. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen als ik dat zo allemaal zie.

Milo

Citaat van: Conodihno op 08 juni 2014, 23:30:10
En zo komt alles uiteindelijk weer op z'n bandjes terecht! :) lekker bezig hoor. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen als ik dat zo allemaal zie.

+1 :o