MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Joery-Joery

Het lijkt me echt heerlijk om een auto zo leeg te halen en dan weer op te bouwen, lekker bezig  :cheer:

Taxloss

Ik zou wel heel veel zin hebben in het resultaat. Maar niet zoveel zin hebben in het werk... hahah
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

ReSp4wN

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 27 juni 2014, 00:03:46
Ik wilde draagarmen van dat type alu maken.
Gewoon de std nabouwen maar dan in alu

Ik heb nieuwe draagarmen liggen die er bij mij onder moeten komen met poly bussen, maar moet zeggen die wegen echt niet veel, denk een fusee van alu dan beter, maar of dat sterk genoeg is weet ik niet dan

MaStErTuNeR Q

Citaat van: ReSp4wN op 27 juni 2014, 09:48:33
Citaat van: MaStErTuNeR Q op 27 juni 2014, 00:03:46
Ik wilde draagarmen van dat type alu maken.
Gewoon de std nabouwen maar dan in alu

Ik heb nieuwe draagarmen liggen die er bij mij onder moeten komen met poly bussen, maar moet zeggen die wegen echt niet veel, denk een fusee van alu dan beter, maar of dat sterk genoeg is weet ik niet dan

en dan zijn die nog van staal .
Ik wil gewoon een sterk concept onder die auto .
Als Porsche het back in the days al maakt van aluminium voor de porsche 944 waarom is het dan zo moeilijk voor een micra ???

Het lijkt mij goed te doen met wat 7075 T6 aluminium zoals Thom al aangaf en ik denk dat ik hier zelf maar mee aan de slag ga .

Hier misschien iemand die samen met mij een mooi ontwerp kan/wil maken voor de CNC ???

MaStErTuNeR Q

Ik ben opzoek naar iemand/bedrijf die auto/motoren/enzz straalt en een bodem van een auto wilt gaan stralen .
Iemand hier die iemand kent of een goed bedrijf weet .
Buiten dit zijn alle vormen van tips hier over ook welkom .

laat de ideeen en tips maar stromen !

Gr MTQ

Jeroen330

Krijg je het met de hand toch niet kaal?

Riesh

#441
is dit een idee ?

http://www.zelfzandstralen.nl/


ze kunnen daar ook primeren en poedercoaten
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Jeroen330 op 26 augustus 2014, 17:15:16
Krijg je het met de hand toch niet kaal?

Jawel maar er moet een stuk support balk van de bodem vervangen worden .
en dan moet er zowiezo een stuk kaal gemaakt worden en dan leek het mij beter het gelijk goed te doen .
oftewel : stralen/fixen/aflakken .

Citaat van: Riesh op 26 augustus 2014, 17:37:43
is dit een idee ?

http://www.zelfzandstralen.nl/

heb ik ook naar zitten kijken maar weet niet of dit wat is.
mensen ervaring met dit bedrijf ?

Riesh

ik ben er wel eens geweest voor de blussers. het is een doe het zelf garage met straalcabines en een poedercoater ineen. Ervaring ermee niet maar het leek me wel een solide bedrijf met verstand van zaken.
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Ik gaat proberen hier vanavond wat te update,  ik heb niet veel gedaan aan duky omdat ik een heel duur onderdeel wilt hebben en dus veel aan het sparen ben. 
Ook zit ik met een pa die op vakantie hart ritme stornissen krijgt door een 16 jarig zusje van mij ( leuk he 16 jarige sweet 16 verwende zusjes bah

Alexander

Dus ze krijgt geen micra voor de sweet eighteen?

Jeroen330

Damn man.. ik zat al te wachten op een updateje..

Balen voor je pa.. ik weet hoe zulke kids kunnen zijn want ik heb er dagelijks honderden..

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

lang geleden , maar goed update dan maar ??

ok voorruit kleintje :D

nieuwe draagarmen !


nu weer klein beetje sparen en dan gaat ik zo'n PU setje halen voor de stabi stokjes en de draagarmen .

Marco330