MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Milo

Hoppa, lekker bezig man. Heerlijk (en bekend) setje ^^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

tadaaaah, met dank aan de sloop in Dongen!

beetje viezigheid eraf halen, maar deze LED achterlichten zijn in top conditie en incl kabelboom!! plug&play..




mooie koopjes!

Milo

Naaaais! Dat zijn die van op het NCN zeker? Die zullen met mooi op gaan in je rode kleur!

EDIT: Maar waarom is bij die linkse die onderste strip zo donker? Dat is bij mij niet? ???
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

whaaaaaaat mooie vonst !

Jeroen330

Citaat van: Milo op 14 mei 2013, 20:00:58
Naaaais! Dat zijn die van op het NCN zeker? Die zullen met mooi op gaan in je rode kleur!

EDIT: Maar waarom is bij die linkse die onderste strip zo donker? Dat is bij mij niet? ???

Zijn die van NCN, uiteraard!
Donkere strip weet ik zo niet.. Ik ga ze smoked maken dus zie je straks niets meer van!

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 14 mei 2013, 20:00:14
Citaat van: Milo op 14 mei 2013, 20:00:58
Naaaais! Dat zijn die van op het NCN zeker? Die zullen met mooi op gaan in je rode kleur!

EDIT: Maar waarom is bij die linkse die onderste strip zo donker? Dat is bij mij niet? ???

Zijn die van NCN, uiteraard!
Donkere strip weet ik zo niet.. Ik ga ze smoked maken dus zie je straks niets meer van!

Oh da's wel nice, als dat mooi staat wil ik wel een weten hoe je dat hebt gedaan ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

mooi, first dips over een onderdeel op de sloop wat een lachertje ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Milo op 14 mei 2013, 20:06:39
Citaat van: Jeroen330 op 14 mei 2013, 20:00:14
Citaat van: Milo op 14 mei 2013, 20:00:58
Naaaais! Dat zijn die van op het NCN zeker? Die zullen met mooi op gaan in je rode kleur!

EDIT: Maar waarom is bij die linkse die onderste strip zo donker? Dat is bij mij niet? ???

Zijn die van NCN, uiteraard!
Donkere strip weet ik zo niet.. Ik ga ze smoked maken dus zie je straks niets meer van!

Oh da's wel nice, als dat mooi staat wil ik wel een weten hoe je dat hebt gedaan ;)

smoke spray spuitbusje aan de binnenkant op spuiten . hoe meer lagen hoe donkerder .

Red Racer

netjes led achterlichtjes van een slooop nog wel, denk dat er vroeger water in heeft gestaan omdat de onderste rand zwart is.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

lurtz


Jeroen330

Citaat van: xleonl op 14 mei 2013, 20:20:50
mooi, first dips over een onderdeel op de sloop wat een lachertje ;D

Mooi hè? En dan gewoon die dingen ophalen..
Juist om die reden wilde ik ze hebben :-p

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 14 mei 2013, 20:18:56
Citaat van: Milo op 14 mei 2013, 20:06:39
Citaat van: Jeroen330 op 14 mei 2013, 20:00:14
Citaat van: Milo op 14 mei 2013, 20:00:58
Naaaais! Dat zijn die van op het NCN zeker? Die zullen met mooi op gaan in je rode kleur!

EDIT: Maar waarom is bij die linkse die onderste strip zo donker? Dat is bij mij niet? ???

Zijn die van NCN, uiteraard!
Donkere strip weet ik zo niet.. Ik ga ze smoked maken dus zie je straks niets meer van!

Oh da's wel nice, als dat mooi staat wil ik wel een weten hoe je dat hebt gedaan ;)

smoke spray spuitbusje aan de binnenkant op spuiten . hoe meer lagen hoe donkerder .

Ik spuit altijd de buitenkant.. Das namelijk ook de bedoeling met smoke spray ;)
Is hoogglans hè?

MaStErTuNeR Q

oww naja ik deed et altijd aan de binnenkant .
denk niet dat het veel uitmaakt xD behalve dat de binnenkant wat meer werk is Ivm open maken .

Dinky

Je bent echt lekker bezig!!
Blijven mooie lampen!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

chiba_kun


Leo

dit zijn trouwens de lampen van de 3-facelift uit taiwan :)

beter bekend als de K11 super march

http://www.youtube.com/watch?v=OhVv8uDxpsY
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2