MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Jeroen330

Lichtgewicht he?

Dit was prijs/kwaliteit gezien de beste keuze

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

We vangen weer een glimp op van Duky!

Hij heeft een tijd ingepakt en verscholen onder een berg onderdelen in de garage bij huis gestaan. Door deze garage voor zowel klussen als onderdelen opslag te gebruiken liep ik mezelf in de weg.. Dit moest anders..

Ik heb er wat op gevonden: De berging bij huis heb ik helemaal leeg gehaald en daar liggen nu alle onderdelen van Duky opgeslagen.. Dat levert ruimte op waar eindelijk GEWERKT kan worden!!!






Vloer leeg




Verder waar ik gebleven was!




Het kriebelt nu echt om weer met een lekker gevoel te gaan klussen ipv telkens worstelen tussen de onderdelen door..

Jeroen330

En de banden voor nat wegdek zijn binnen!!

Dunlop Sport Bluerespons!






Label A op nat wegdek en zeer goede gebruikerservaring van de sponsor zelf. Hij raadt deze banden aan veel klanten aan!

MaStErTuNeR Q

nette ruimte om te klussen ! ben ik ook nog steeds naar op zoek helaas betaal je hier in de randstad 200 euro + voor zo'n stekkie per maand .

Leo

ha dat probleem van een volle werkplek herken ik wel ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Ziet er erg netjes uit Jeroen
Mag ik vragen waarom je voor 195/50 banden kiest dacht dat je 195/45 wilde gebruiken of gebruik je gewoon 50 voor de prijs? want je zal met dat ding wel veel banden gaan verslijten.

Jeroen330

Prijs is ondergeschikt Thieme..

Rolomtrek! Hoe mijn daily voor verbruik en acceleratie het beste 195/45/15 kan gebruiken, sleurt de SR20 elke set wielen wel rond.. In dat geval heeft 195/50 wat meer rol omtrek dus meer weerstand dus minder wielspin en meer vermogen het asfalt op!

Hoe kleiner mijn wielen worden, hoe eerder ik wielspin heb..
Mijn Toyo's zijn nog groter/boller...

thieme


Jeroen330

Weer een belangrijk item wat onderweg is naar mij!




Verstelbare race draagarmen achter..
Dat betekent dat we achter kunnen opbouwen!


MaStErTuNeR Q

 :D wowwww  :D

das nog eens geil spul .
waar is dat te verkrijgen ??

Jeroen330

Hardrace.co.uk..

Kost incl shipping 225 pond a la 277 euro..
Niet erg goedkoop ofzo

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Jeroen330 op 11 december 2013, 21:17:56
Hardrace.co.uk..

Kost incl shipping 225 pond a la 277 euro..
Niet erg goedkoop ofzo

das niet heel cheap nee , maar daar heb je dan wel dik spul voor !

thom-micra

oehh, nice :)
ff kijken als ik zoiets ook kan maken :)



Jeroen330

Vandaag nieuwe banden op de Audi A3 laten leggen... ik kon direct ook de 2e Lenso set meenemen!

Wat een super mooie wielen zijn het toch.. Banden schijnen ook echt super te zijn op nat..





De bodem van Duky heb ik in de afbijt gezet.. kijken of dat enig resultaat geeft..
Anders na mijn vakantie in Turkije maar een paar daagjes onder de auto gaan liggen!

Ook bericht gekregen dat de draagarmen achter gemaakt en verstuurd zijn! ben reuze benieuwd!