MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

thieme


Psydan

Ik heb zo'n vermoeden dat Piet hem overneemt. Ga je de Oger echt strippen?
Do not underestimate what you will never understand.

Jeroen330

Citaat van: thieme op 23 april 2014, 17:34:06
Jeroen vergeef me maar ik snap het niet helemaal. Ik neem aan dat jij in een circuitproject de auto zo licht mogelijk wilt maken en kuipstoelen erin wil? maar is het speciale en mooie van een Oger niet juist het interieur?
Ik ga ervan uit dat je er zelf goed over nagedacht hebt maar ben toch wel nieuwsgierig naar de reden waarom je de keuze zo hebt gemaakt.
Verder ook erg benieuwd hoe nu alles gestalte gaat krijgen en wie de nieuwe eigenaar van Duky is/wordt.


Hoe de Oger vormgegeven wordt zullen jullie gaan zien... Leuk wordt het in ieder geval!
Soort van ombouw wolf in schaapskleren...

en een SR20 is in deze tijd niet uniek meer gezien de andere forum projecten... Dus ik maak de Oger liever uniek met een exclusieve GA16 ECCS.. Deze motor wordt momenteel al aan gewerkt..

Direct een mogelijkheid om de Airco te behouden..


thieme

Ahh dat wordt onwijs vet. Ik houdt van wolven in schaapskleren al die opzichtige auto's doen me nooit echt veel.

Jeroen330

Het enige opzichtige worden de velgen..

Oger wordt strak, LAAG, hele dikke remmen (Wilwood set) eronder, nieuw onderstel incl de BC racing en een compleet nieuw gebouwde GA16 ECCS... De motor wordt heel vet! Het begin is er al van!

Piet van dit forum verzorgt het laswerk (Nieuwe dorpels, motorruimte aanpassing) en met mijn klusmaatje piet ga ik de kabelboom helemaal vernieuwen...

het is beter dat ik een project heb, want twee auto's helemaal dik maken is een hel

Psydan

Citaat van: Jeroen330 op 23 april 2014, 18:46:09
Het enige opzichtige worden de velgen..

Oger wordt strak, LAAG, hele dikke remmen (Wilwood set) eronder, nieuw onderstel incl de BC racing en een compleet nieuw gebouwde GA16 ECCS... De motor wordt heel vet! Het begin is er al van!

Piet van dit forum verzorgt het laswerk (Nieuwe dorpels, motorruimte aanpassing) en met mijn klusmaatje piet ga ik de kabelboom helemaal vernieuwen...

het is beter dat ik een project heb, want twee auto's helemaal dik maken is een hel

Klinkt goed! Ik ben zeer benieuwd!
Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Citaat van: Psydan op 23 april 2014, 17:55:53
Ik heb zo'n vermoeden dat Piet hem overneemt.

Dit vermoeden deel ik met jou.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

PW-performance

Nee ik heb hem niet overgenomen.. :) Ik heb al een micra en een SR20DE. Wel komt er een daily bij als de micra wordt omgebouwd.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

lurtz

whooooow zonde maar gelukig blijft die in de club en komt die nog op straat

chiba_kun

Die zag ik niet aankomen...

Choices! Maar ben niet minder benieuwd naar wat er nu allemaal gaat gebeuren met de Oger.

:)

thom-micra

waarom maak je em nou niet af dan?
is toch zonde om ergens mee te beginnen en dan stoppen



Jeroen330

Citaat van: thom-micra op 30 april 2014, 14:04:44
waarom maak je em nou niet af dan?
is toch zonde om ergens mee te beginnen en dan stoppen

Zoals meer mensen wel weten heb ik drie Micras..
Gezien de drukte op mijn werk en de vele klussen tussendoor heb ik nauwelijks tot geen tijd voor alle Micras.. daarnaast heb ik mijn zinnen gezet op een andere luxe wagen erbij.. Dus de keus is simpel: kies een van de bouwprojecten om af te maken...

Het feit dat er steeds meer sr20 Micras komen, de Oger nog unieker is dan een Duitse super s en ik een hele mooie GA16 eccs heb staan maakt mijn keuze makkelijk.. een unieke Micra maken die "leuk" het circuit rond kan.. en als het heel snel moet gaan dan pak ik wel de auto die er binnenkort bij komt....