MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marnik

Citaat van: xleonl op 01 mei 2014, 11:09:51
350z is duurder dan audi tt :(
Ik heb eens een keer in een 350Z mogen rijden... wat een heerlijke bak is dat zeg :D

thom-micra




ReSp4wN


MaStErTuNeR Q

Maar iemand nou al enig idee waar duky heen gaat??

Riesh

Micra Addict

Marco330


thieme

en waarom moet dat onthouden worden van de rest van ons? :/ De spanning is er ondertussen wel weer vanaf, ik ben gewoon benieuwd.

Riesh

Ik vind dat degene voor wie Duky wordt dat zelf maar moet melden. Dat is niet aan mij
Micra Addict

thieme


Jeroen330

Klopt! Hij mag het zelf melden en dat zal ook wel gebeuren!

Ook de motor en ombouw delen hebben een goede bestemming gekregen! Riesh had het aanvankelijk allemaal gekocht maar wil toch geen sr20 inbouwen.. nu gaan alle belangrijke delen Duky achtervolgen

Psydan

Wanneer gaat deze misterieuze man/vrouw zich melden?!
Do not underestimate what you will never understand.

Jeroen330


Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

MaStErTuNeR Q

Ok beste luitjes !

Heb officieel alles afbetaald nu ,
In principe is het alleen nog maar duky op mijn naam laten schrijven en dan is het voor mij klaar en gaat er een enorm gaaf project van start met 1 duky 2 sr20 highports en 1 cg13 met snelle nokken assen en een stalen nismo pakking .
Uiteraard zal hier nog het nodig tune werk aan van pas komen .

Voor Jeroen Zit er echter nog wat werk aan de winkel omdat hij duky eerst op poten moet zetten wil ik hem naar het westen kunnen vervoeren .
Ik ga hem gewoon NIET met een heftruck op een trailer zetten , dat doe je met een wagen die naar de sloop moet !

Waarom duurde het zo lang voordat ik het bekent maak ?

Simpel iets wat ik niet betaald heb of niet volledig betaald heb is nog niet van mij .
Ik ga dan ook niet zeggen dat ik het heb , of dat het mijn bezit is .
Sorry jongen ! stukje opvoeding van huis uit dat ik respecteer .

Wat ben ik met duky van plan ?

Veel ! , maar ik zal aller eerst met de bodem aan de slag gaan .
Deze gaat helemaal kaal worden en krijgt zijn coatings dan , vervolgens naar de motorruimte die ook kaal wordt en daar aan de slag ga met de motorsteun die op zijn plek moet worden gezet voor de sr20 .
Ook wil ik gaan kijken of ik er een steun naast kan maken of een soort steun maken waarbij ik kan kiezen met welke motor ik ga rijden.


Als duky deze kant op komt zal ik dit topic updaten .
Waarom dit topic ?

omdat dit duky's topic is en hier al zo veel informatie staat en dat wil ik eigenlijk allemaal bij elkaar houden .


hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd .

Riesh

Top reactie goser en ook heel begrijpelijk dat je even gewacht hebt.
Micra Addict