Micra K-11 '95

Gestart door Kwarkieboy, 21 januari 2013, 01:20:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

Geloof mij, hij zit niet goed vast ;)
Tenzij je hem met een ketting vastlast aan het chassis maar dat lijkt me sterk.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

Citaat van: Kwarkieboy op 07 februari 2013, 21:13:23
Citaat van: Kevertje-SYS op 07 februari 2013, 20:26:21
Een paar dingen.
Erg netjes gedaan dat wel.
Maarrrrrrrr
Waarom onder je hoedeplank ?
Dit is echt de slechtste (naja eigenlijk is erop nog slechter) plek om een versterker te monteren.
Enig idee wat er gebeurt met een ongeluk ?
Ding wordt een ongeleid projectiel in de auto.
Beter is tegen de rugleuning van de achterbank.
En heb je nu een hele dunne pluskabel of zie ik dat verkeerd ?

Bedankt :-)
Onder de hoedenplank is eigenlijk de enige plek in kofferbak die ik nog vrij heb.
Ik werk voor een uitzend bureau en heb daarom de kofferbak vol liggen met gereedschap koffers. Alles past er precies in nu.
Ik ben niet bang dat de versterker een projectiel wordt bij een ongeluk hij zit goed vast.
De plus kabel is een normale kabel uit een Caliber pakketje. De massa is een stukje dikker omdat ik op dat moment even niks anders had liggen.

Vetgedrukte: Onderschat de krachten niet die loskomen op moment van impact, moet je egt niet doen...

Schuingedrukte: Je hoeft iig niet bang te zijn dat alleen je versterker door je auto schiet dan...

Maar los van het bovenstaande: Ziet er netjes uit
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Ik en Marco praten beide uit ervaring als we zeggen: levensgevaarlijk !!

Die versterker gaat met hoedenplank en al fungeren als kapmes bij een ongeluk.

Zelf heb ik een keer een ongeluk gehad met een mazda 121. Hierbij had ik losse schokbrekers in de kofferbak liggen en de snelheid was nog geen 50 kmh. Mijn achterbank was compleet van de bevestigingspunten afgescheurd door de klap.
Micra Addict

Kwarkieboy

Dan is het ook niet veilig dat ik al deze gereedschapkisten allemaal achterin heb liggen. De hele kofferbak zit zowat vol.
K11 '95
K11 Aztek '00

Joery-Joery

Wel fijn dat de koffers nog net naast de kist passen.

Zelf heb ik altijd de achtergordels vast zitten dat als alles naar voren wilt komen de gordels de achterbank hopelijk nog tegenhouden.

Milo

Citaat van: Kwarkieboy op 14 februari 2013, 23:49:58
Dan is het ook niet veilig dat ik al deze gereedschapkisten allemaal achterin heb liggen. De hele kofferbak zit zowat vol.


Dat zei ik al eerder ja... :P

Citaat van: Joery-Joery op 15 februari 2013, 02:57:24
Wel fijn dat de koffers nog net naast de kist passen.

Zelf heb ik altijd de achtergordels vast zitten dat als alles naar voren wilt komen de gordels de achterbank hopelijk nog tegenhouden.

Ik heb precies hetzelfde, mijn gordels zitten achter ook altijd vast.
Vind ik mooier staan :P En bovendien nog veilig(er) ook denk ik xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Je zei het idd al eerder Milo.
Ik heb de kist zelf gemaakt van de subwoofer zodat alles er precies in past  :P
Denk wel dat het veiliger is om de gordels achter vast te doen. Denk dat je dan niet het zelfde krijgt als wat Riesh heeft gehad met zijn Mazda
En gewoon beetje opletten in het verkeer en hopen dat je geen ongeluk krijgt. Zou zonde wezen van de Micra
K11 '95
K11 Aztek '00

Milo

Citaat van: Kwarkieboy op 15 februari 2013, 08:47:21
Je zei het idd al eerder Milo.
Ik heb de kist zelf gemaakt van de subwoofer zodat alles er precies in past  :P
Denk wel dat het veiliger is om de gordels achter vast te doen. Denk dat je dan niet het zelfde krijgt als wat Riesh heeft gehad met zijn Mazda
En gewoon beetje opletten in het verkeer en hopen dat je geen ongeluk krijgt. Zou zonde wezen van de Micra

Hoeft niet altijd jou schuld te zijn he, voort zelfde geldt rijd er iemand op jou in ofzo.
Maar denk dat het idd wel iets veiliger is
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

nee idd Milo het kan ook aan een ander liggen.

maar even wat anders. ik heb gister de velgen opgehaald van Taxloss.
nu is er 1 beschadigd en die wil ik een beetje gaan opknappen. dan moet ik ze ook opnieuw spuiten.
wat voor kleur zou goed passen onder deze Micra ?
zelf zit ik te denken aan Mat Zwart met de imbus boutjes de zelfde kleur als de auto.

het gaat om deze velgen:


hier is de beschadiging te zien.
die boutjes wil ik dan groen maken.
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

ik vind matzwart altijd zo saai op velgen, heel veel details vallen weg. maar het zijn jouw velgen.
Micra Addict

Leo


tof dat je de velgen van Tax hebt overgenomen O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

maar een druk bezig geweest met het opknappen van de velgen.
stoeprand schade weg gewerkt met de vijl en een stuk schuurpapier.
voor:


Na:


alle imbus boutjes er uit gedraaid en opgepoest. ik ga toch voor het mat zwart omdat dat juist de stoeprand schade een beetje verbergt denk ik. dus de velg wordt mat zwart met chroom imbus boutjes een chroom ventiel en chromen wiel bouten.
eerst maar even de velgen in de Primer gezet


morgen gaat het zwart erop en even nieuwe banden bestellen.
K11 '95
K11 Aztek '00

Taxloss

Ik ben benieuwd hoe ze worden. De spullen voor mijn velgen zijn ook besteld. Dus hopelijk kan ik binnenkort ook aan de slag.
Je bent goed bezig!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Zwart zal idd de stoprand schade beter verbergen denk ik, maar daarintegen: als je weer schade oploopt zie je het des te beter.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Citaat van: Taxloss op 23 februari 2013, 19:19:00
Ik ben benieuwd hoe ze worden. De spullen voor mijn velgen zijn ook besteld. Dus hopelijk kan ik binnenkort ook aan de slag.
Je bent goed bezig!

jij gaat voor een plastic dip of niet ?
morgen zijn het de zwarte velgen :P
foto's komen dan weer ;)
K11 '95
K11 Aztek '00