Red Devil-S

Gestart door v6gek, 19 februari 2013, 08:38:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob3600

Supergave Micra!! Veel plezier ermee  O0
Groeten Rob & Zn

v6gek

wat is daar mis mee dan.

in 1,2,3 wel goed en 4,5 niet lucht krijgt ie voldoende,heb het filter gereinigd en in de vloeistof gehad vorige week dus die moet goed zijn.

2yellow4u

Citaat van: v6gek op 19 februari 2013, 09:00:30
Dat lid worden zie ik nog wel, ben al lid van de NcN., meetings komt goed

de 1e waar ik heen ga is Bots 2013.
Dan krijg je oa veel interessante topics erbij. De moeite van het overwegen waard!

v6gek

#18
ok, zeg dat dan eerder  ;D  :offtopic:


maar goed,auto trekt in 4 en 5 niet door...door of, luchtfilter....of begrenzer of om dat mn ontsteking 5 graden te vroeg staat volgens vorige eigenaar.

begrenzer ga ik vandaag bekijken, luchtfilter is een sportfilter die vd week gereinigd is en in de vloeistof is gezet, dus dat denk ik niet, en ontsteking... eens kijken of ik de strobolamp op zolder kan vinden dan ga ik daar ook eens naar kijken.

als dat het allemaal niet is.. dan  :furious3: weet ik t ff niet.

v6gek


niks mis mee volgens mij..

heb de begrenzer op simpele manier uitgeschakeld en heb de 190 aangetikt op de snelweg, dus dat was het probleem.

Bunny

Nu heb je helemaal geen toerenbegrenzer meer? :P Wat appart dat anderen daar geen last van hebben of zou het zijn omdat deze uit Duitsland komt dat ze daar anders begrensd zijn. Kan het ook zijn omdat de Apexi er tussen zit?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

v6gek

de begrenzing zou idd in Duitsland anders kunnen zijn.

volgens mij heeft de apexi er verder geen invloed op, dit apparaat monitort toch alleen maar ?

Bunny

Hangt ervan af welke erin zit

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

v6gek

apex-i safc 1

zoek nog naar gebruiksaanwijzing...ow net de engelse versie gevonden.


Dinky

Woww super gaaf ding!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Bunny

Ja deze zit dus tussen de airflow sensor en de ecu om de waardes te kunnen beïnvloeden om zo meer of minder brandstof in te spuiten.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Jeroen330

Je ontsteking staat niet te vroeg...

De ontsteking stond te laat, deze heb ik weer terug gezet naar -15 graden, zoals het hoort..
Ik merkte op dat de auto wat te arm loopt.. (check je Wideband Lambda).. Dit had de vorige eigenaar expres gedaan na verwachting van het waterstof systeem..

Dit kan je zeker tegenwerken

Ik denk dat je te weinig mengsel hebt, en dat kan op vollast in een hoge versnelling tegenwerken waardoor de motor niet genoeg kracht genereert om boven bepaalde toeren uit te komen in zo'n hoog verzet.. Kortom, je mist vermogen

De Micra heeft de begrenzer rond de 7000 zitten, dat is een begrenzing die ik alle versnellingen geldt.. in z'n vier kan mijn Micra ruim 7000 toeren halen..

Dus, ik zal de auto eens goed laten afstellen op een dyno, want in combi met de uitlaat, inlaat en nokken moet je veel harder kunnen rijden

Jeroen330

Daarbij, ik heb ook een Duitse K11 Super S staan...

heeft ook niet de begrenzer op een andere plek... dus dat is NIET jouw probleem..
In elke versnelling is +/- 7000 rpm te halen

lurtz

mooe micra  O0
lijkt een beetje op een mini cooper s zo met die happer op de motorkap en die dubbele uitlaat in het midden
i love it

2yellow4u

#29
Citaat van: v6gek op 20 februari 2013, 09:04:21
ok, zeg dat dan eerder  ;D  :offtopic:


Niks offtopic :politie: