Red Devil-S

Gestart door v6gek, 19 februari 2013, 08:38:57

Vorige topic - Volgende topic

Leo

dat klink goed O0

ik neem aan een verbrede as van hier ?
http://www.humphrisoxford.co.uk/motor-sport

die hebben veel leuk spul te koop staan :D

ben zelf niet zn fan van grote spacers

maar dan zou je al naar velgen moeten kijken met een verschil tussen et voor en achter

voor de vooras is et20 wel voldoende met een wide body
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

v6gek

Ja idd bij Humphris in Oxford, maar kan het hier laten maken hoor ik net van mn maatje (lasser op scheepswerf)

et is nu  37 voor en achter
J 7
195-45-15

spacers vind ik ook niet echt een optie, ja 10 dik of zo maar niet meer

verstelbare panhardrodd ook wel handig denk ik, deze auto is verlaagd, maar de wielen staan niet netjes recht.

Leo

idd geen overbodige luxe dan, zijn goedkoopste via MSC

http://www.micra.org.uk/threads/f-s-adjustable-panhard-rod.44028/

daar heeft milo hem vandaan en zo te zien wilt roadrunner dr ook een bestellen :)

EDIT; Ebay link

http://www.ebay.co.uk/sch/nodspeedmotorsport/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Klopt, en dat zijn nog verdomd mooie en van goede kwaliteit.
Kijk maar eens trug in mijn topic daarvoor :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

v6gek

hmmm dik betalen voor iets wat zelf te maken is...  :( daar ga ik over nadenken

de rubbers zijn lastig... hmmm, de bussen zo te draaien, schroefdraad geen probleem, zo te doen in draaibank, de stelbout geen punt om te maken.

kopen is sneller voor deze x

MaStErTuNeR Q

ik zou em ook zo bestellen zien der namelijk niet slecht uit . heb alleen geen paypal ,,waarom kan je niet gewoon met ideal overal betalen .

v6gek

geen idee, ik heb niks met dat paypal...het is veel te fraudegevoelig en heeft me al eens 1500,- gekost daardoor dus gebruik het nooooit meer.

ben in onderhandeling met een belg over een 1.6 gekieteld blok met ecu en alles er op en aan uit een 100NX
gegevens van de testbank er bij, 131.7 bhp op de wielen....

Als ik die kan bemachtigen voor niet al te veel, dan zal er zekerrrr een rem-upgrade komen en wat versteviging her en der.

v6gek

inmiddels de bak er weer onder en alles aangesloten en vast gedraaid, nu alleen nog olie in de bak en de accubak nog monteren en de nieuwe radiateur.

Daarna de grille er weer op en vloeistof in de radiateur

poetsen en rijden maar weer.

Milo

Citaat van: v6gek op 21 juni 2013, 13:00:26
inmiddels de bak er weer onder en alles aangesloten en vast gedraaid, nu alleen nog olie in de bak en de accubak nog monteren en de nieuwe radiateur.

Daarna de grille er weer op en vloeistof in de radiateur

poetsen en rijden maar weer.

Mooizo, ben benieuwd! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

v6gek

:furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:

word gek van die auto, nu bak er onder en dergelijke alles prima rijd en schakelt goed..............

doen me remmen het niet meer, remcilinder kapot mogelijk, ik moet 5x pompen voor druk, als je hem dan vast houd zakt ie langzaam weg, laat je het rempedaal helemaal los en wacht je zeg 20 seconden...dan kan je weer 3 x pompen voor remdruk.

nergens lekkage bij de remmen of de leidingen.

zal de abs pomp stuk zijn, is het remcilinder kapot... of is de remolie oud en slecht.

ik denk zelf remcilinder.

thieme

..................... WOW geen idee wat het is maar jemig zeg zoveel pech is toch niet normaal meer

MaStErTuNeR Q

Waaaaat wordt wel erg maarja als je dalijk klaar bent ben je wel zeker van je auto dat alles weer werkt .

v6gek

elektra storing, gasklephuis en luchtmassameter, ontsteking, startkrans en radiateur...en nu dus de remmerij met storing....

bij wisselen vliegwiel alle keringen vervangen ook van de bak, nieuwe koppelings- set, startmotor laten reviseren
homokineten nagezien en nieuwe ashoezen en nieuw vet er in en op.
De bak die er onder zat heb ik niet gebruikt die was rond om ZWART, heb er nu een bak van een 1993 type onder, schoner dan schoon rond om, olie die er uit kwam ook kraakhelder.

nieuwe bougies, rotor en verdeelkap en kabels, een gebruikte maar als nieuw ogende ontstekingsunit gemonteerd.

gasklephuis van een 1996 micra met zeer weinig km´s (37600) van achter volkomen plat gereden stond ie op de sloop.

nieuwe lambda sonde

nog even en het is een nieuwe auto  :cheer:

Ed

Kijk even of je bij de achterwielen sporen ziet van remvloeistof.
Of de hoofdremcilinder is kapot als je geen lekkage ziet of hebt dan moet je het hier in zoeken.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Milo

Ik wil de vorige eigenaar niet afkraken maar, ik dacht dat je daar een goede koop aan had gedaan??
Je hebt er nu constant pech mee!? Wat jammer :(