Mijn K10 en K11

Gestart door Barracuda_82, 05 maart 2013, 08:48:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barracuda_82

Omdat ik sinds eind vorig jaar een nieuw huis gekocht heb dat wat verder van mijn werk af ligt was ik al snel weer op zoek naar een goedkope daily en ben zo uitgekomen bij een (volgens mij hier bekende) Micra K10.



De auto is voorzien van een schroefset en ik ben voornemens om deze ook nog wat lager in te stellen (zodra ik ruimte heb in de garage, ben nu aan het verbouwen).

Tegen die tijd even wat onderhoud doen, een keer poetsen en ondertussen op zoek naar een setje zomerwielen. Ik heb er nu alleen stalen velgen met winterbanden bij, en de lente staat alweer voor de deur, dus op zoek naar leuke 13" velgen.

Mocht de auto het lang genoeg volhouden, dan wil ik hem in de zomer voorzien van een nieuw kleurtje.

Leo

Welkom op het forum :)

een leuk setje LM velgen zal je K10 zeker niet misstaan
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Barracuda_82

Jazeker. Een setje ATS Classics, of iets wat er op lijkt, zou mooi zijn.

Maar het budget is nu even wat lager door de verbouwing en andere hobby's, dus waarschijnlijk zal het wel een setje stalen velgen worden....  :'(

Leo

Citaat van: Barracuda_82 op 05 maart 2013, 08:54:40
Jazeker. Een setje ATS Classics, of iets wat er op lijkt, zou mooi zijn.

:P echt iedereen vind dat altijd leuke velgen ;D

(gelukkig heb ik ze zelf ook, binnenkort maar eens gaan opknappen ::))
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

2yellow4u

Welkom op het forum Barracuda!

Barracuda_82


Milo

Welkom hier en zo te zien ziet de K10 er fantastisch uit!
Ben benieuwd naar meer foto's O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

nismic

Welkom op het forum.
Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

thieme


Red Racer

Welkom op het fora O0

de oude K10 van Black_out geloof ik zo met mijn exxxxx schroefset als ik het me niet vergis.(correct me if i'm wrong)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

welkom, nette k10 !!
Micra Addict

Dinky

Welkom op het forum!
Zeker een nette K10.
En zo te zien kom je ook niet verkeerd te wonen!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Joery-Joery

Welkom op het forum  O0

Barracuda_82

Citaat van: Dinky op 09 maart 2013, 10:15:17
Welkom op het forum!
Zeker een nette K10.
En zo te zien kom je ook niet verkeerd te wonen!!

Haha, nee, dat heb je goed gezien :) We zijn inmiddels wel al bijna 4 maanden aan het verbouwen, maar het eind is in zicht. We hebben een grote vrijstaande woning gekocht, maar letterlijk álles in de woning was heel erg gedateerd (eind jaren 70 gebouwd) en dat zijn we dus allemaal aan aan het pakken... nieuwe badkamer, keuken, muren, plafonds, vloeren, trap, deuren, achterpui, ramen, dubbelglas, sloten, etc.

Maar goed, genoeg over het huis! Het is inderdaad de oude K10 van Black_out (Roy) met een schroefset. Ik heb niets aan de auto gedaan sinds ik hem gekocht heb, behalve wat stickers verwijderd en een gaatje in de gasveren van de kofferbak geboord (om een pinnetje doorheen te steken zodat ie open blijft staan).

Binnenkort is er een meeting van mijn clubje (Wangan Warriors) en voor die tijd wil ik de auto effe een keer goed schoonmaken en een stukkie lager schroeven. Ook wil ik hem binnenkort effe de vloeistoffen controleren en waar nodig bijvullen (welke olie moet er in dit blok? het is een 1.2 aut).

Daarna op zoek naar een setje steelies met redelijke zomerbanden en een setje 16cm speakers voor in de voordeuren.




Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)