De 5deurs K10 van Riesh ==> DIANA

Gestart door Riesh, 30 maart 2013, 17:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

GEFELICITEERD me je aaankoop zo te zien heb jy ook het k10 bloed in je lichaam.

net model aleen schroefset er onder en verbreed staal en af.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

He Patrick, het wordt waarschijnlijk weer een setje mangels. Die combi vind ik echt super op een k10.
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 31 maart 2013, 20:55:06
He Patrick, het wordt waarschijnlijk weer een setje mangels. Die combi vind ik echt super op een k10.

En een schroefset! ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

Citaat van: Milo op 31 maart 2013, 21:40:35
Citaat van: Riesh op 31 maart 2013, 20:55:06
He Patrick, het wordt waarschijnlijk weer een setje mangels. Die combi vind ik echt super op een k10.

En een schroefset! ;D

Op standje -5

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

Citaat van: Joery-Joery op 31 maart 2013, 19:05:44
Cool Riesh het is je gegund  O0
whaha doet me ff denken aan die guido weijers :P citeer: mensen die zeggen het is je gegund... zeggen in principe: WIL IK OOK :P

alleen jij hebt al een mooi k10 :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Haha ja hoor ik zou hem er zo bij willen hebben  :P

yes-n

Citaat van: Kevertje-SYS op 31 maart 2013, 21:42:08
Citaat van: Milo op 31 maart 2013, 21:40:35
Citaat van: Riesh op 31 maart 2013, 20:55:06
He Patrick, het wordt waarschijnlijk weer een setje mangels. Die combi vind ik echt super op een k10.

En een schroefset! ;D

Op standje -5

Gaat ie dat al niet als Riesh in die wagen gaat zitten ?  :P :-*


Nee Riesh, leuke wagen, hopelijk geniet je wat langer van die wagen.

Riesh

#24
pas op he , ik weet waar je huis woont  ;)

enne nog wat info:
De MA12 in de K10  heeft al een retourleiding op de benzinetank , ik pak ook de bak, aandrijfassen en fusee's van de K11. Dus eigenlijk de volledige aandrijflijn. Als ik het goed bekeken heb komt het qua spoorbreedte aardig uit. En anders heeft mijn maat (www.nicosport.nl)  nog wel een oplossing met een lasapparaat en een slijptol.

En nee, ik ga niet naar carbs, de bedoeling is om wel wat meer power te hebben maar toch nog redelijk zuinig. Daarom dat ik ook de GA13 pak en niet een Ga16  of een sr20.  Met een spaghettispruitstuk , ga15 gasklephuis en wat andere kleine dingen komt daar ook 100+  pk uit en blijft het nog eens betrouwbaar ook. Meer dan voldoende vermogen voor zo'n klein licht autootje
Ik heb al wel bedacht dat ik straks beter niet meer op 13 inch mangels kan gaan rondrijden, vanwege de erg kleine rolomtrek.
Vandaar dat ik ga sparen voor een setje Drag Wheels DR27 in 15 inch
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 03 april 2013, 18:10:29
pas op he , ik weet waar je huis woont  ;)

enne nog wat info:
De MA12 in de K10  heeft al een retourleiding op de benzinetank , ik pak ook de bak, aandrijfassen en fusee's van de K11. Dus eigenlijk de volledige aandrijflijn. Als ik het goed bekeken heb komt het qua spoorbreedte aardig uit. En anders heeft mijn maat (www.nicosport.nl)  nog wel een oplossing met een lasapparaat en een slijptol.

En nee, ik ga niet naar carbs, de bedoeling is om wel wat meer power te hebben maar toch nog redelijk zuinig. Daarom dat ik ook de GA13 pak en niet een Ga16  of een sr20.  Met een spaghettispruitstuk , ga15 gasklephuis en wat andere kleine dingen komt daar ook 100+  pk uit en blijft het nog eens betrouwbaar ook. Meer dan voldoende vermogen voor zo'n klein licht autootje
Ik heb al wel bedacht dat ik straks beter niet meer op 13 inch mangels kan gaan rondrijden, vanwege de erg kleine rolomtrek.
Vandaar dat ik ga sparen voor een setje Drag Wheels DR27 in 15 inch

Sick man, welke kleur van de velgen? Zwart hart gepolijste rand?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

ik denk full polished of met een goud hart
Micra Addict

Jeroen330

Zoek wel lichtgewicht velgen... Dat vindt je motor heel fijn

Dinky

Lekker bezig weer Riesh !! O0
Succes!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Riesh

#29
@Jeroen: zover was ik idd ook al, die drag wheels zijn gelukkig niet al te zwaar. ook komt er een setje 14 inch OZ superturismo mijn kant op
@Dinky: thnx man
Micra Addict