De 5deurs K10 van Riesh ==> DIANA

Gestart door Riesh, 30 maart 2013, 17:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Ik vrees dat ik er zaterdag pas aan toe kom, de meeste tijd zit momenteel in het vertroetelen van mijn vrouw die is net uit het ziekenhuis
Micra Addict

Jeroen330


Ed

Ja natuurlijk je hebt gelijk ook die auto staat er volgende week ook nog wel denk ik.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Red Racer

Zeldzaam setje van FOHA, achterbumper is een model van de Super S.

Hier kan je wel een aanhanger van knutselen, motorblok ook nog netjes?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

ik ga hier geen aanhanger van maken, de trekhaak is ook al verkocht en ligt bij kevertje.

motorblok is prima, daarom zaterdag ff wat parts swappen met een beetje geluk kan ik dan nog op de bank zondag
Micra Addict

Riesh

FF updaten:

Afgelopen maand een k10 gekocht om te slachten, de reden hiervoor was:

1. de zeldzame foha voorbumper met mistlampen en de foha grille met verstralers


2. de originele spatlappen


Het was dan ook de bedoeling om deze op mijn k10 te monteren.....
Totdat een clubgenoot een complete SPLINTERNIEUWE foha kit op de proppen kwam (bedankt kwarkieboy).






En een andere clubgenoot met een monte carlo bodykit (bedankt JayJay).
Deze heeft ook spatbordverbreders.


Het is nu sowieso zeker dat de nieuwe foha kit gemonteerd gaat worden, maar ik ga ook kijken of de widefenders en skirts van de monte carlo kit gaan passen bij de foha bumpers. Als dat past dan wordt de compete bodykit zilvergrijs. op die manier krijg je dan een 2tone effect zoals nissan dat op diverse nissans toepaste begin jaren 90. dat past dan dus ook helemaal bij de tijdsgeest.

Ik heb dus straks 1 complete foha set met foha grille (erg zeldzaam), 1 complete monte carloo set (nog zeldzamer), een reserve foha voorbumper. en ook nog een super s achterbumper.

Lijkt me logisch dat ik dan wel wat spullen weer ga opruimen, zo groot is mijn zolder nu ook weer niet.
Micra Addict

Rob3600

Het klinkt goed Riesh, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!!  O0
Groeten Rob & Zn

MaStErTuNeR Q


Milo

Goed bezig Riesh! Zo heb je niets en zo heb je ineens alles! :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

zo heb je niets en zo heb je teveel. :p

krijg zo wel weer zin in de hobby.
Micra Addict

Dinky

Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat!!
Ziet er tot dus ver al goed uit Riesh!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Roadrunner

Mooie aanwinsten hoor! Zulke vondsten doen het altijd goed voor de motivatie O0

Zo'n soortgelijke foha grille met verstralers was er ook voor de B12 Sunny, dat vond ik niet echt geslaagd :P

Dus het is een beetje proberen welke combinatie van bodykit etc het beste oogt?

Two-tone is sowieso erg mooi, zeker met zo'n lekker vierkante auto. Ben benieuwd :)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Kwarkieboy

ikk on het ook niet geloven dat die bumperset Splinter nieuw was, totdat ik de doos openhaalde en alles nog in de verpakking zat Xd
moet je de doos er nog bij hebben ? wordt denk ik een beetje lastig om hem mee te nemen met doos :P
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

nee hoor, doos is niet nodig
Micra Addict

Red Racer

OEHW Watertanden hierow bij rood, geil k10 spul.

Netjes dus je wordt nu ook een hamsteraar  ;D als je wat kwijt wilt roep je maar.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]