Hoofdmenu

K11 Twello

Gestart door smookstool, 12 april 2013, 11:12:45

Vorige topic - Volgende topic

nismic

Welkom op het forum.
Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

smookstool

Bedankt voor de link, ga ze meteen een mailtje sturen :D

smookstool

Ben van plan om deze week wat delen van het interieur te gaan spuiten. Heeft iemand nog wat tips en tricks. Gaat eerst vooral om de tellerkap, handgrepen, kapje van 3e remlicht en de hoedenplank. Hoedenplank wordt een beetje een gok maar ga het toch proberen. Ik ga het zwart spuiten. Als iemand wat tips heeft hoor ik het wel.

In ieder geval alvast bedankt!

Riesh

kunststof eerst plastic primer en vooraf goed ontvetten.
Remmenreiniger is naar mijn mening heel erg goed om te ontvetten.
hoedenplank hele dunne laagjes om de stof niet in 1 keer vol te spuiten en daarmee de structuur te vernielen
Micra Addict

smookstool

Oke, denk je dat het verstandig is om er nog blanke lak overheen te spuiten? Denk dat ik het beter mat kan houden? En natuurlijk even met hele lichte korrel iets opschuren.

Leo

over het interieur zou ik ook wat blanke lak doen, maar opschuren lijkt me in dit geval een beetje overbodig :)

hier nog wat meer fotos voor het spuiten van je interieur

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,14475.45.html
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

smookstool

Bedankt voor de link, had de zoekfunctie hier ook al gebruikt maar deze toch over het hoofd gezien. Komt wel goed dan van de week :)

smookstool

Mijn auto heeft de kleurcode apo k. Weet iemand hoe deze kleur bij motip heet? Ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt!

Edit: red p. Met 3c(v) gevonden dus

smookstool

Ik heb een vraagje, weet iemand of het erg is als je uitlaat achter de bumper uitsteekt? Heb namelijk een sierstuk van een vriend gekregen deze steekt alleen een stukje achter de bumper uit.

xx-maris-xx

Citaat van: smookstool op 17 april 2013, 16:02:56
Ik heb een vraagje, weet iemand of het erg is als je uitlaat achter de bumper uitsteekt? Heb namelijk een sierstuk van een vriend gekregen deze steekt alleen een stukje achter de bumper uit.

Welkom hier.

Ik heb een hartjes sierstuk op mijn micra en die steekt ook een stukje achter de bumper uit,  rij er al 2 jaar mee rond, dus ik denk dat het niet erg is hoor ;)

smookstool

Zoiets wordt het dan, moet alleen de oude uitlaat even zwart spuiten zodat je die niet echt ziet. Kan hem ook wel afzagen maar vind dat zonde op dit moment, dat komt dan later misschien nog wel keer.

Milo

Ha nee joh, is niet erg. Bij mij steekt ie ook iets uit.
Heb het veel erger gezien ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

maar zolang je het niet te gek maakt mag hij best een beetje uitsteken hoor

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

smookstool

Dan zet ik hem er volgende week vast op :D