Joery's Micra K12 OEM+ / Micra K12 Elle

Gestart door Joery-Joery, 17 april 2013, 22:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Ziet er mooi uit! Perfect zo!
En hij zou idd nog wel ietsje lager kunnen ja. Alhoewel ik dit ook érg mooi vind staan.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun


Jeroen330


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Vandaag nog even iets gedaan wat ik eigenlijk al veel eerder had moeten doen  (A)

Massakabel van accu naar chassis maken:
Komt die mooie tang even goed van pas  ;D



Ook nog even mijn witte Hammerite verf een kleurtje gegeven zodat het wat meer op de kleur van de Micra oogt:


Geschuurd en al 1 oem massakabeld teruggeplaatst, het leek mij beter om deze ook maar meteen even mee te nemen.


Al het blanke metaal weer terug in de verf:


De pluskabel ook nog meteen in de snakeskin:


En alles weer terug:


En weer een klusje van het lijstje af  :cheer:

Ook ga ik de ballasten van de Xenon beter wegwerken, deze komen dan onder de koplampen/achter de voorbumper. Met het originele draad red ik het niet dus daarvoor moet ik solderen.
Daar vind ik het nu alleen te koud voor dus dat komt van het voorjaar wel.

Riesh

ziet er weer netjes uit JayJay
Micra Addict

Roadrunner

Erg netjes weer hoor. Die snakeskin maakt het ook weer even wat strakker  O0

Welke snakeskin heb je gebruikt? Best de moeite om even eBay af te struinen voor dat spul. Kost geen drol.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Goed bezig. De puntjes op de I... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Citaat van: Roadrunner op 04 januari 2015, 19:57:37
Erg netjes weer hoor. Die snakeskin maakt het ook weer even wat strakker  O0

Welke snakeskin heb je gebruikt? Best de moeite om even eBay af te struinen voor dat spul. Kost geen drol.

als je wilt heb ik nog rode groene en blauwe liggen
Micra Addict

Joery-Joery

#340
Bedankt allemaal  O0

@ meepmeep

Ik weet het niet meer zeker maar ik geloof via Rickdonkers (webshop). Het loont zeker om goed te zoeken, echter wel goed op de kwaliteit letten voor zover dat kan. Er kan een hoop verschil in zitten namelijk.

Taxloss

Ja dat is wel belangrijk. Ben zelf ook vaak opzoek naar zo goedkoop mogelijk. Maar daarbij moet je de kwaliteit niet uit het oog verliezen...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Roadrunner

Onze slangen maar eens vergelijken Joery  ;D
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Joery-Joery


Joery-Joery

Van het weekend lekker weg geweest en flink wat kilometers gemaakt met de "nieuwe" K12 van mijn vriendin. Ook meteen goed kunnen merken of er nu veel verschil zit tussen de 1.2 65pk en de 80pk.

De 80pk komt na de 3200 toeren wat sneller weg maar verder is het verschil minimaal.

Ook een mooi verbruik van 1.17 met 110 of 130 op de snelweg.

Ook al het eerste onderdeel van de bruine K12 mogen vervangen, de 2e Lambda sensor.
Gelukkig nog net voor het weekendje weg en zelf kunnen vervangen. Zelf nog korting gekregen van de dealer Haha, ik ga vaker met mijn vriendin onderdelen ophalen misschien was dat het wel  :D

Foto's omdat het kan  :P