MTQ's Nissan micra k11 1.4 (ミッド ナイト クラブ ''Blue polar bear''

Gestart door MaStErTuNeR Q, 18 april 2013, 19:19:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Leo

Citaat van: Milo op 20 mei 2014, 20:01:35
Zelfs ik heb het al met een simpele 2,5" dat ik het soms irritant vind op de snelweg, laat staan met jou modificaties.
Zit er serieus over na te denken om hem weer er vanonder te halen nu ik vrij regelmatig snelweg rijd -_-'

hihi ik heb het tegenovergestelde ik vind hem niet luid genoeg ;D
ik ga voor de 1.5'' tussnpijp variant :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marnik

Citaat van: Milo op 20 mei 2014, 20:01:35
Citaat van: MaStErTuNeR Q op 20 mei 2014, 19:52:42
Citaat van: ReSp4wN op 20 mei 2014, 15:34:19
Rij je nou ook liever onder de 120 of boven de 140  in verband met de resonerende toon net als mij?  ;D

jaaaaaa !! haha of onder de 2000 toeren in de stad of 110 op de snelweg of anders tegen de 140 .
Anders is het veeeeeeeel te hard geluid .
Die pijp is een echte woutmagneet :D

Zelfs ik heb het al met een simpele 2,5" dat ik het soms irritant vind op de snelweg, laat staan met jou modificaties.
Zit er serieus over na te denken om hem weer er vanonder te halen nu ik vrij regelmatig snelweg rijd -_-'
Als je er vanaf wil ^^ heb ik wel interesse dealer die ik had gecontact heeft de deal vandaag geannuleerd

Milo

Citaat van: Marnik op 20 mei 2014, 21:03:04
Citaat van: Milo op 20 mei 2014, 20:01:35
Citaat van: MaStErTuNeR Q op 20 mei 2014, 19:52:42
Citaat van: ReSp4wN op 20 mei 2014, 15:34:19
Rij je nou ook liever onder de 120 of boven de 140  in verband met de resonerende toon net als mij?  ;D

jaaaaaa !! haha of onder de 2000 toeren in de stad of 110 op de snelweg of anders tegen de 140 .
Anders is het veeeeeeeel te hard geluid .
Die pijp is een echte woutmagneet :D

Zelfs ik heb het al met een simpele 2,5" dat ik het soms irritant vind op de snelweg, laat staan met jou modificaties.
Zit er serieus over na te denken om hem weer er vanonder te halen nu ik vrij regelmatig snelweg rijd -_-'
Als je er vanaf wil ^^ heb ik wel interesse dealer die ik had gecontact heeft de deal vandaag geannuleerd

In principe geen probleem.
Moet wel eerst ff een originele demper weer vinden en dan iets van een sierstukje wat mooi onder de bumper aansluit.

Maargoed laten we niet langer MSTQ's topic kapen ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

ReSp4wN

Ik heb n 3 inch met een 3inch middendemper dan wel en een silencer in me achterdemper anders was het echt niet te doen, koppijn en misselijk dan  ;D

Maar er zijn ook einddemper met een klep erin Milo met afstandbediening

MaStErTuNeR Q

dusss apk tijd ..

Ik de brug in gepland op me werk , komt er een spoed gevalletje binnen die de KVS er uit gooit als de motor stationair draait .
als je vol aan werk bent blijft het erin zitten maar als die stationair draait gooit die alles eruit .

Dus Fuck die 2e wereld oorlogse diesels !!

nou moest ik met een krik op de straat gaan werken en dat alles 1 dag voor de apk .






Achterkant ook weer omhoog ! 4x4 american dragstar mode !


Toen nog maar even Spruitstukkie netjes gemaakt .








Toen wagen naar de apk gestuurd !
Paar uurtjes later werd ik gebeld , Afgekeurd !!
God non de ju ! gelijk gevraagd waarop natuurlijk .
En uiteraard gingen het weer om mieren neuker dingetjes .
-Een accu pool klem die iets te ruim in zijn vel zit en rond draait als je hem beet pakt en hem gaat draaien .
-Toetertje (klein beetje vergeten)
-Derde remlicht dat in de nismo zit was niet aangesloten (maarja dit wilde ik netjes op de originele connectors gaan doen)
-En er zou roest zitten op de remleidingen achter >> Gecheckt en echt geen enkel stukkie roest gevonden .


Dus wagen direct opgehaald en mee naar huis genomen , gelukkig had die hem nog niet afgemeld .
dus gelijk er mee aan de slag , toeter en tectyl gehaald bij brezan en off we go !

Connector van zowel de nismo als de originele derde remlicht bekabeling er af geknipt draadjes aan elkaar beetje tape er over en klaar .

Toeter op de originele plek en de draadjes van de T Ford toeter over gezet op de nieuwe en klaar !

Accu pol een dikke m8 bout en moer door gedaan ff met 70 NM vast gezet :D en hopla die ging ook nergens meer heen .

En daarna de remleidingen , maarja ik kon echt niets vinden dus maar gewoon hier en daar wat gesprayed en hopen dat het goed was :P

Naja auto weer terug en ik naar mijn werk .
Uurtje later wordt ik gebeld , goed gekeurd maar ik was nog een stukkie remleidingen vergeten te tectyleren .
Wel god verdomme ik kan niks vinden en jij verteld mij nog dat ik wat vergeten ben .
Naja na een goed koude ice tea afgekoeld te zijn auto dag derna opgehaald .

Toen ik thuis kwam beetje onderhoud vericht aan de auto en de oude spullen weer terug gezet .
ook de achterkant weer terug gezet op JDM hoogte .


Heb al een andere achteras voor de bear (schrijfremmen ) maar die is nog niet klaar dus deze maar ff in de tectyl gezet .


Hier zat ik me ook al tijden aan te irriteren dus maar wat aan gaan doen .






Maarja na het eraf halen van de trommels toch nog wat schokkends tegen gekomen.
Dit had minimaal een opmerking moeten wezen bij de APK




Schoentjes hebben het hard te voortduren gehad :D

Q out !



Marnik


Jeroen330


MaStErTuNeR Q

Citaat van: Marnik op 16 juni 2014, 12:29:06
Weer druk bezig geweest zo te zien O0

pffff zeg dat wel haha die week ook 65 uur gewerkt dus ben kapot

Citaat van: Jeroen330 op 16 juni 2014, 12:51:33
Goedzo kerel...

APK dus weer gefixt?

yess ! gelukkig wel , nu kan ik weer wat tijd aan duky geven .

chiba_kun


Riesh

Zo zie je maar weer wat een wassen neus die APK eigenlijk is.
Beetje mierenneuken over al dan niet niet geroeste remleidngen, maar de echte veiligheid wordt gewoon vergeten.

Inieder geval fijn dat het weer voor elkaar is
Micra Addict

Psydan

Gefeliciteerd met de APK! Maar waarom had je de achterkant dan omhoog gezet?
Do not underestimate what you will never understand.

thieme


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Pluis

Ziet er goed uit! Maar wat slordig dat ze dat van deremmen niet gezien hebben...
Wat voor verf gebruik je voor de uitlaat?