Ken's '95 Super S

Gestart door KenSuperS, 21 april 2013, 10:40:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

KenSuperS

hey!!

uitlaat plannen kan ik helaas nog niet erg veel over zeggen, maar dat word over waarsch een maand pas duidelijk.

zoizo staat er nog steeds om te planning om er uiteindelijk een ga16deT in te hebben, dus het gehele uitlaat gedeelte moet dan toch custom worden.

rolkooi had er 2weken geleden moeten zijn, hoop m deze week nog wel te krijgen.
haas en co.

KenSuperS

ben ik weer!!

het heeft even flink tegen gezeten met ontvangen van de rolkooi, maar k heb m nu gepolijst en hij zit!! :cheer:

ook zijn er weer een aantal onderdelen gekocht, en plannen gemaakt.
volgende 'project' wordt waarsch de wilwood bigbrakes, hydraulische handrem, stalen remleidingen en de p11 gt hoofdremcilinder ( is binnen).

hierbij een aantal feuteu's...







grtzz Ken
haas en co.

Riesh

ziet er erg gelikt uit zeg
Micra Addict

chiba_kun


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme


Jeroen330


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

lurtz

had hem al gezien ziet er goed uit kerel

KenSuperS

#129
heeyhey..

tijd geleden dat hier ns wat heb neergezet!
we zijn uiteraard nog steeds flink bezig, en de plannen zijn weer drastisch omgegooid.

ten eerste de nismo einddemper.. ben er echt superblij mee, staat m goed en klinkt heerlijk ;D




de plannen:

het GA16DE T plan is van de baan. ik ga opzoek naar een vers 1.3 blokje (met een ton of minder) en daar gaat een turbo op komen.
over een week of 2 zal ik foto's hiervan kunnen maken, maar de parts zijn geregeld!!
er zit een 2,5inch uitlaat bij van voor naar achter, dus mijn eigen nismo demper mag dan weer weg hahaha 8)

dit zal ik zelf op gaan bouwen, en waarschijnlijk dat ik divalo dan de computer/afstelling wil laten doen.

ook de wilwood bigbrakes schrap ik voorlopig nog even. eerst de hoofdremcilinder, stalen leidingen, hydraulische handrem en remdrukverdeler fixen.
ik rem voorlopig met de ad22vf klauwen hard zat!!
haas en co.

Leo

mooie einddemper O0

en leuke plannen :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Leuk man! De turbo micra van Marktplaats gekocht?

Das een leuke set-up om mee te beginnen!
Nu nog een goede computer vinden om de boel te regelen!

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 11 oktober 2013, 10:28:46
Leuk man! De turbo micra van Marktplaats gekocht?

Das een leuke set-up om mee te beginnen!
Nu nog een goede computer vinden om de boel te regelen!

Jaa heb je dat gedaan? Ben ik wel benieuwd naar.
Hoop dat je het goed en fatsoenlijk draaiend krijgt!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Net uitlaatje, hangt er mooi onder! Ben wel benieuwd naar het geluid dat eruit komt! ;D

Verder mooie plannen, die turbo van mp heb ik wel eens in het echt mogen zien (oude eigenaar was Xander). Was een 1.0 dus ben benieuwd met een 1.3! O0
Love the potiential

chiba_kun

Wat een prachtige einddemper!! :)