Psydan's Intense Blue Metallic K11 1.3 16v

Gestart door Psydan, 08 juni 2013, 22:07:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Psydan

Citaat van: xleonl op 29 september 2013, 14:04:43
waar blijven die velgen nou :D

Dat zal helaas pas na de winter komen. Ik heb de komende tijd wat andere uitgave en voorlopig nog geen geld voor banden.
Do not underestimate what you will never understand.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Psydan

Update:

Bij de klusmeeting afgelopen zondag samen met Riesh me ruitenwisser plat gelegd.
En Dinky heeft mijn tankklepje weer gemaakt (deze ging niet zo makkelijk meer open zoals het hoort). Hierbij hebben volgends mij Rob3600 en Thieme ook nog aan mee geholpen als ik dit goed gezien had haha.

Gisteren heb ik even al het vuil tussen me kofferklep weggehaald. Dit ivm dat het uiteindelijk voor lekkage kan gaan zorgen.



Mooi schoon.

En daarna bij een maatje op bezoek geweest in Velsen Noord. Toen herinnerde hij me eraan dat ik wel eens had verteld dat ik met me rijlessen een leuk stukje had gereden in Velsen Zuid. Dus daarheen gereden zodat ik kon laten zien waar. Blijkt nou dat dit naast het terrein is van Snowplanet waar de KiKa meeting zich bevond.

Als iemand ooit weer daar in de buurt is, raad ik je aan om even over de Valleiweg te rijden. Klein stukje, maar heerlijk om te rijden met heuveltjes en bochtjes. Ik heb het ook even gefilmd.
http://youtu.be/LKGYmQxB8is
Do not underestimate what you will never understand.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Psydan

Ooh ja. Kwam ik ook pas achteraf achter.
Do not underestimate what you will never understand.

Taxloss

Ziet er allemaal weer goed uit he, het zijn de kleine dingen die het doen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

thom-micra

maar kan ik daar ook leuk rijden? of is het bij mij meer zoiets van, rem bobbel, gas, rem, gas, rem? :p



Leo

Citaat van: thom-micra op 17 oktober 2013, 16:32:00
maar kan ik daar ook leuk rijden? of is het bij mij meer zoiets van, rem bobbel, gas, rem, gas, rem? :p

jij kunt daar gaan karten thom :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Ach Thom, zolang er geen diepe waterplassen, regen en takken zijn komt alles goed toch? haha.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

thom-micra

haha zit wat in! :)
ik zou me eingelijk ook alleen maar bezig moeten houden met het niet-aquaplanen :P



Psydan

Kleine update.

Vorige maand even op internet rond gekeken en voor goedkoop bandjes weten te scoren.

Bridgestone Potenza 165/50R15




Toch gaan deze pas na de winter om de velgjes en onder de auto, aangezien ik niet mijn nieuwe velgen wil gaat verpesten met pekel!

Naast dat wat Blauwe ledjes aangeschaft en die in het middenconsole geplaatst en in de tellerbak. Staat mooi, en zal straks ook mooi zijn in combinatie met het blauwe LED paneetlje van Marco330.




Verder heb ik Bosch Aerotwin ruitenwissers besteld, deze zijn nog onderweg.

En dat waren de update's voor mijn blauwe monster.

-

Verder van het weekend weer samen met Dinky bezig geweest met de Micra van me vriendin.
Deze had een paar puntjes voor de APK die eraan zit te komen:
- Lekke aandrijfashoes
- Teveel roest op de remmenschijven
- Schokbrekers achter lek

En op het laatst de einddemper bij de flens afgebroken.

Aandrijfashoes vervangen met hulp van wat collega's van Dinky.
Remmenschijven en blokken vervangen, remt weer perfect, van de oude blokken was niks over. Schokbrekers niet aan toe gekomen maar dat is wellicht alleen een adviespuntje bij de APK. Andere einddemper proberen erop te zetten, maar met het proberen te verwijderen van de afgebroken flens, brak de flens ook af aan de kant van de middenpijp. DUS...... ook een nieuwe middenpijp gehaald en alles eronder gezet.
Dat ook weer gehad.

Groetjes!
Do not underestimate what you will never understand.