KoekBenaan's grijze K11 1.3 SRI

Gestart door KoekBenaan, 12 juli 2013, 13:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadrunner

Welkom hier. Strakke Micra! De zilver-vloot breidt uit :)

Misschien kan je de aanbieder van de Sportex uitlaten een mailtje sturen met het verzoek of ze die 4 inch niet alsnog naar NL kunnen versturen. Kunt het altijd proberen toch.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

Citaat van: Roadrunner op 14 juli 2013, 19:42:45
Misschien kan je de aanbieder van de Sportex uitlaten een mailtje sturen met het verzoek of ze die 4 inch niet alsnog naar NL kunnen versturen. Kunt het altijd proberen toch.

ik zal dit even ver toelichten

dit
http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-Micra-92-00-Sportex-Exhaust-Tailbox-Single-3-/271238281288?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ANissan%7CModel%3AMicra&hash=item3f270fb848

is gewoon een ebay verkoper die standaard de 3'' verkoopt en af en toe de 2.5''
ik heb hem een email gestuurd of hij een 2.5'' via ebay wou verkopen

toen kwam deze online

http://www.ebay.co.uk/itm/330928256324?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

dat is het officiele ebay account van Sportex UK

dit is de gewone website link
http://www.sportex-exhausts.com/store_main.asp

je kunt sportex (via ebay) mailen of ze een bepaald item via ebay willen verkopen
dus 2.5'', 3'' of 4'' :)

voor de 1.3 is ook een volledige sportex uitlaat lijn beschikbaar :D
deze is vergelijkbaar met een janspeeduitlaat maar zonder (4-2-1) spruitstuk
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Ziet er netjes uit die sportex lijn  O0
K11 '95
K11 Aztek '00

KoekBenaan

Ik had een tijdje geleden via de Sportex website een contactformulier ingevuld. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Zojuist via ebay dezelfde vraag gesteld, nu maar hopen dat ze reageren :p

@xleonl
Het klopt dat Sportex een compleet uitlaatsysteem aanbiedt. Zover ik heb gezien wordt de achterste cat er dan tussenuit gehaald, waardoor je nooit meer een anders spruitstuk kan monteren. Aangezien je minimaal 1 cat nodig hebt om door de apk te komen, en in het orginele spruitstuk de voorste cat zit. Maar correct me if im wrong.

Riesh

@koekbenaan:
Dit ligt een beetje aan het bouwjaar.
Even uit mijn hoofd, tot 1997 hoeft er bij apk geen kat onder te zitten.
zodra er geen kat aanwezig is wordt er ook geen 4gas test gedaan.
Micra Addict

KoekBenaan

#20
Ik heb nu al antwoord gekregen van Sportex O0
Het antwoord luid: Wij versturen hem naar Nederland voor 25 pond.

Alleen welke moet ik hebben, de BN1...
http://www.sportex-exhausts.com/Performance-Back-Box-Exhaust-BN1/cat/10/sub/0/subsub/0/product/274
...of de BN2:
http://www.sportex-exhausts.com/Performance-Back-Box-Exhaust-BN2/cat/10/sub/0/subsub/0/product/276

Ik vermoed de BN1, maar weet iemand dit toevallig?

De prijs van een 4" Sportex komt uit op: 126,50 + 25 = 151,50 pond = een zeer nette €175,-

Zodadelijk even bij mijn broer de ruimte meten die er nog over is wanneer er een 3.5" Janspeed uitlaat is gemonteerd. Om er zeker van te zijn dat het wel gaat passen.

Edit: Het is misschien aan de (iets te) krappe kant, maar we gaan het gewoon proberen. Als het nodig is haal ik wel een stukkie uit mijn bumper.

Riesh

Micra Addict

thieme

Zover ik kan zien is de BN1 als je een uitsparing in de bumper hebt en BN2 voor de nieuwste facelift/geen uitsparing.

Milo

Citaat van: thieme op 15 juli 2013, 16:11:54
Zover ik kan zien is de BN1 als je een uitsparing in de bumper hebt en BN2 voor de nieuwste facelift/geen uitsparing.

Yup, wat hij zegt :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

ik heb idd ook 25 pond verzendkosten betaald :)
jij hebt BN1 nodig
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

KoekBenaan

Zo net van Sportex instructie gekregen hoe ik de uitlaat kan bestellen.
Blijkbaar moet je kiezen voor shipping naar Duitsland en vervolgens gewoon je Nederlandse adres invoeren. Beetje vreemd, maar ik ben al lang blij dat ik de 4" kan bestellen :D

Dussss, ik stond op het punt om de uitlaat te bestellen en via Paypal te betalen, accepteert de shop geen uitgestelde betalingen. Dat betekend dat het geld eerst op je Paypal rekening moet staan, voordat je de uitlaat kan bestellen. En laat dat nu 4 tot 6 dagen duren, ze verwachten zelfs dat het pas 23 Juli erop staat...

Om het wachten iets interessanter te maken heb ik onze kleine Micra familie op de foto genomen, enjoy!


https://www.dropbox.com/s/ww5b487meiy67d9/20130716_125634.jpg

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

KoekBenaan

Iemand ervaring met het bestellen via de website van Sportex?

Ik heb vorige week donderdag de uitlaat besteld en een bericht gekregen dat mijn bestelling is ontvangen. Maar tot op heden heb ik totaal niks meer vernomen van Sportex. Heb inmiddels als 2 berichten via ebay verstuurd, maar ook hierop geen enkele reactie. Normaal reageren ze binnen 1 dag, nu ineens helemaal niet meer...

Leo

dat duurt altijd ff he. je krijgt weer bericht zodra je betaling is ontvangen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Citaat van: KoekBenaan op 23 juli 2013, 15:54:43
Iemand ervaring met het bestellen via de website van Sportex?

Ik heb vorige week donderdag de uitlaat besteld en een bericht gekregen dat mijn bestelling is ontvangen. Maar tot op heden heb ik totaal niks meer vernomen van Sportex. Heb inmiddels als 2 berichten via ebay verstuurd, maar ook hierop geen enkele reactie. Normaal reageren ze binnen 1 dag, nu ineens helemaal niet meer...

Ik ben altijd net zo hoor.  Actie-->reactie, als die dan uitblijft dan wordt ik zenuwachtig (92% van de gevallen overigens onterecht), maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

Wacht het nog heel eventjes af, het is wel vakantietijd, dat werkt meestal ook niet mee.