Luuukske's K11 : Green Widow : TOTAL LOSS

Gestart door Luuukske, 29 juli 2013, 14:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Luuukske

Ja gelukkig wel, alleen moet ik nog even een nieuwe radio kopen, want m'n massaspoor is doorgebrand denk ik..

Riesh

Pioneer ?

doet de radio helemaal niks meer of heb je een vervelende fluittoon ?
Micra Addict

Luuukske

Luuukske

Citaat van: Luuukske op 08 april 2014, 11:50:31
Vervelende fluittoon, en idd pioneer
En zodra de verwarming aangaat.. Bohhh niet aan te horen!

Riesh

nieuwe radio is niet nodig, kan ik fixen voor je
Micra Addict

KenSuperS

dat is gewoon een kwestie van nieuwe massa aanleggen toch?
haas en co.

Riesh

niet helemaal, door een slechte massa is het massaspoor in de radio doorgebrand. Hierdoor het fluiten en bijgeluiden.

De micra heeft in de isostekker gaan massa aansluiting, maar een losse massadraad. Als je hier niet mee oplet bij het aansluiten, dan gaat de radio via de rca en de antenne massa zoeken. de interne sporen op de printplaat zijn hier niet op gemaakt en kunnen doorbranden.
Micra Addict

Luuukske

Luuukske

Citaat van: Riesh op 08 april 2014, 12:19:10
niet helemaal, door een slechte massa is het massaspoor in de radio doorgebrand. Hierdoor het fluiten en bijgeluiden.

De micra heeft in de isostekker gaan massa aansluiting, maar een losse massadraad. Als je hier niet mee oplet bij het aansluiten, dan gaat de radio via de rca en de antenne massa zoeken. de interne sporen op de printplaat zijn hier niet op gemaakt en kunnen doorbranden.

En daarbij komt, pioneer heeft wel leuk veel functies en ziet er flashy uit.. maar daar blijft het ook bij!.. kwalitatief heb ik (tot nu toe) alleen maar slechte varianten gehad.

Riesh

ik ben persoonlijk ook meer gecharmeerd van Alpine , voor al de diplay is in direct zonlicht veel beter af te lezen.
anyway, aan jou de keuze: of ik check jouw pioneer of je koopt iets nieuws. ik zou dan voor de zekerheid wel even wachten met inbouwen tot we zeker zijn dat er een goede voeding/massa naar het toestel ligt.
Micra Addict

Luuukske

Citaat van: Riesh op 08 april 2014, 13:45:13
ik ben persoonlijk ook meer gecharmeerd van Alpine , voor al de diplay is in direct zonlicht veel beter af te lezen.
anyway, aan jou de keuze: of ik check jouw pioneer of je koopt iets nieuws. ik zou dan voor de zekerheid wel even wachten met inbouwen tot we zeker zijn dat er een goede voeding/massa naar het toestel ligt.

Kennen altijd eerst ff kijken toch:)
Niet geschoten is altijd mis:) .. mocht het daarna nogsteeds minder zijn.. kan ik altijd nog nieuwe kopen :)

Riesh

Inderdaad, geld uitgeven kan altijd nog
Micra Addict

Luuukske

Luuukske

Gewassen

Kofferbakruimte en audiosituatie

Rijdende garage wat voorheen in kofferbak lag