Luuukske's K11 : Green Widow : TOTAL LOSS

Gestart door Luuukske, 29 juli 2013, 14:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Leo

Citaat van: thieme op 22 oktober 2013, 16:39:22
Echt plat op zijn bek lukt je alleen met schroefset maar je hebt ook nog 50/50 of 60/60 veren al is het wel verstandig daar dan kortere sportschokbrekers bij te kopen.

vanaf 40/40 zijn die eigenlijk verplicht :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Volgens mij is er niks verplicht zolang de veer nog maar klemzit als de auto opgekrikt is. Ik weet dus niet waar dat punt is bij de standaard schokbrekers maar dat zou best wel rond die 40-45 mm kunnen liggen.

Had je topic trouwens nog even snel doorgelezen en jij hebt nog geen vertselbare panhard ofwel Luukske?

Luuukske

Ik heb er nog geen tijd voor gehad, ben de heke dag al aan het rijden voor onderdelen voor andere micra's en nee panhard heb ik nog niet, maar wat is daar de functie van?

thieme

als je verder wilt verlagen zorgt een verstelbare panhard ervoor dat je achteras weer recht onder je auto komt te staan.

Bunny

Je panhard rod zorgt ervoor dat je achteras recht onder je auto zit. Deze zit linksboven vast aan het chassis en rechtsonder aan je as. Deze stang heeft een vaste lengte, wanneer je je auto gaat verlagen komt je chassis naar beneden en klopt de diagonale afstand niet meer. Je achteras komt dan meer naar rechts te zitten. Als het goed is kan je dit nu ook al zien, je linkerwiel valt meer in je wielkas dan de rechter. Met een verstelbare panhard rod zet je de as weer in het midden.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Luuukske

Eens zoeken dan, is zoiets moeilijk te monteren?

thieme

Het monteren is niet moeilijk de oude loshalen dat is pas klote ^^

Luuukske

Haha maar dat mag ook wel.. Ik zal eens gaan kijken

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Luuukske

Dan komt het volgende probleem, geen paypal

Joery-Joery

Dat is op te lossen door een paypal account aan te maken  :P

Luuukske

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

Luuukske

Milo

Paypal heb je idd zo aangemaakt, ff een je bankrekening er aan koppelen en goan met die banoan :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)