Nissan Micra Super S K10

Gestart door Gekke Gerritje, 14 augustus 2013, 22:40:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

ervaring van vrienden die het hebben uitgeprobeerd
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Olie van de Action of Lidl is prima en voldoet aan alle eisen en beter dan de olie die er in 1990 origineel in ging. Mijn BMW525eA loopt al jaren als een zonnetje op 15W40 van de Lidl en ik ben niet de enige.

Gekke Gerritje

Vandaag een ander rubber geprobeerd er in te zetten rond het achterraam in de achterklep, blijft natuurlijk met geen mogelijkheid zitten. Met wat kit geprobeerd, nou dat was helemaal ellende, tering wat heb ik staan vloeken.

Riesh

dat is mooi balen. Wat voor kit heb je gebruikt ?
Micra Addict

Gekke Gerritje

Goede, van Zetec geloof ik, zit ook het kofferbakrubber van mijn BMW 525ea uit 86 mee vast.

Gekke Gerritje

Vooral de stukjes onder in de hoeken van het lange stuk dat boven langs loopt blijven gewoon niet zitten!!

Riesh

poeh dan zou ik het ook ff niet weten
Micra Addict

Gekke Gerritje

Even een update, de Micra rijdt nog steeds maar gaat er uit voor een net bedragje voor de liefhebber.

De oudste knul is gewoon wat te groot (breed) geworden en rijft eigenlijk te veel voor het wagentje, sinds augustus vorig jaar zo'n 16.000 km en het tellertje gaat snel naar de 2 ton.

We willen haar voor de keuring wegdoen omdat volgens mij de koppakking eraan zit te komen en we geen idee hebben wanneer de distributieriem gedaan is. Voor de handige sleutelaar geen probleem maar voor ons net te veel.

De apk heeft geen grote problemen, hebben verleden jaar nog de achterdorpels gelast en 2 nieuwe voorbandjes. Verder allen onderhoud gedaan.

Het is een echte Super S met een schitterend interieur, alleen het karton achter het linker deurpaneel moet vervangen worden, stoelen, zijn top! Ook een leer stuur, skirts, mistlampen, toerenteller e.d.

Wie interesse heeft moet maar wat laten horen!

Trouwens geen roest onder de skirts, wel deukje in linker boorscherm en slechte lak achterklep, inkl. spoilertje.