Nissan Micra Super S K10

Gestart door Gekke Gerritje, 14 augustus 2013, 22:40:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekke Gerritje

Yep, nu nog wat originele onderdeeltjes om de boel af te maken!!

Gekke Gerritje

We krijgen de voor knipperlichten niet aan de praat, ik zou haast denken een zekering, maar waar????
Ik vind er stel links onder het stuur tegen het zijscherm maar dat zijn ze toch lang niet allemaal??

thieme

zitten er niet net als bij de K11 nog een paar in de motor ruimte ergens vlak bij de accu? Ik zou het anders ook niet weten.

Gekke Gerritje

Het is een K10 en de knipperlichten heb ik zo goed als aan de praat (vocht).

Gekke Gerritje

Vanmiddag de tellerunit los gehaald maar dat plexiglas is met geen mogelijkheid los te krijgen, wel aan de onderkant wat maar bovenaan, brr ben er maar mee gestopt voordat ik de boel sloopte.

Provo

ongeloofelijk dat oma's met n sport bakkie rondrijden :p
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Milo

Citaat van: Provo op 18 augustus 2013, 14:49:45
ongeloofelijk dat oma's met n sport bakkie rondrijden :p

Haha, lol'ed :P
Overigens welkom hier, wat een super gave K10 is dit.
Gaaf dat er nog (K10) Super S-jes rondrijden in deze staat!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Gekke Gerritje

Oudste knul is superblij met zijn bakkie, moet echt nog wel wat aan gedaan worden maar dat komt wel goed. Het is echt starten lopen, alleen het stationair is wat hoog. Eens kijken of de Super S net zo strak wordt als mijn oude bakkies.

Provo

Mijn garage staat vol met super s'jes op de moment! BTW gerrit je stuurde n pb over je knipperlichten en iets over dat ze te snel pinken. Dat licht aan 2 kapotte knipperlichten , daardoor gaan die ook heel snel beginnen flikkeren

greetz

Provo
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

interieur ziet er wel nog erg goed uit, vooral de stoeltjes
Micra Addict

Gekke Gerritje

Maak me maar lekker Provo met al die Super Sjes, maar het blijven leuke wagentjes. De knipperlichten komen wel goed na de vakantie en die mistlichten ook maar eens uitdokteren. Zag trouwens dat de bandjes 175 breed zijn bij deze velgen ipv 155, scheelt wel in de wegligging denk ik.

kimsegers

Citaat van: Gekke Gerritje op 19 augustus 2013, 10:51:09
Maak me maar lekker Provo met al die Super Sjes, maar het blijven leuke wagentjes. De knipperlichten komen wel goed na de vakantie en die mistlichten ook maar eens uitdokteren. Zag trouwens dat de bandjes 175 breed zijn bij deze velgen ipv 155, scheelt wel in de wegligging denk ik.

ik heb het probleem met men linkse pinker van voor ook, komt altijd vocht tussen en dan werkt het niet goed meer. enigste wat je echt van doen is enkeer stekkers kuisen en dan goed met waterdichte plakband erover gaan.
En met je wielen moet je wel oppassen, ik heb velgen van 195 breed en er liggen banden op van 165, ik denk dat 175 nog net gaat omdat het orginle wielen van een k10 zijn. maar breder niet. dan raakt alles... en geloof my dat suckt echt :D

Gekke Gerritje

Zal de pinkers en stekkers eens goed onder handen nemen!!

Bandenmaat past prima want ze zijn origineel.

Leo

welkom. leuke super s :)

succes met opknappen O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Deze week wordt er rechtsachter een nieuw stukje in de dorpel gelast en links nog eens goed kijken of er gelast  moet worden.
Verder nog 2 andere banden maar die maat is niet echt gangbaar.
En de einddemper eerst eens lassen en anders een nieuwe scoren.