Nissan Micra Super S K10

Gestart door Gekke Gerritje, 14 augustus 2013, 22:40:57

Vorige topic - Volgende topic

Leo

wat voor maat bandjes heb je nu onder je super s liggen ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Provo

ik heb altijd pech met die einddempers, ik zit al aan de 5de of 6de, ik denk dat ik er eentje zelf ga creeren, ligt mss aan de rijstijl :D
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Kevertje-SYS

Stond er op mp niet eenzelfde remus als de mijne te koop ?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Gekke Gerritje

Wagen staat weer voor de deur na wat dorpel laswerk en een verse APK.

Machinekamer wel al wat schoon gemaakt maar wel een zwijnenstal zeg.

Reservoir maar even dicht gekit.

Riesh

reservoir heb ik nog wel liggen bij nicosport voor je.

doe mij eens een mailtje wat je nog allemaal zoekt/nodig hebt dan zal ik eens gaan kijken.
Micra Addict

Gekke Gerritje

Vraagje over ons ruitensproeierreservoir.

Daar zit 1 pompje rechtstreeks op het reservoir dat niet werkt, volgens mij origineel voor de voorruit en daarnaast kan een pompje wat er bij ons niet zit maar er hangt een universele in die de voorruit besproeit.

Nu zag ik dit tankje te koop staan wat volgens mij moet passen maar het pompje dat hier op zit is dan toch voor de achtersproeier, wie vertelt me hoe het precies hoort te zitten en of deze pompjes nog nieuw te krijgen zijn ipv een universele.

Gekke Gerritje

Vandaag poetsdag:

Rubbers achterraam eruit gehaald en alles schoongemaakt, rubbers zijn nog perfect en niet gekrompen.
Groene shit langs rubberstrippen van alle ruiten flink weg geboend.
Groene shit langs skirts, bij achterspatbord wat losgemaakt en verdomd geen roest erachter!!!! Gelijk maar flink in de wax gezet.
Deuren van onderen ook roestvrij en gelijk vol gewaxt.

Alleen na laatste spoelbeurt wat water op het plankje onder het dashboardkastje, gok op verstopte afvoer onder de luchtinlaat roosters, kan je deze zo loswippen??

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

als je dat metalen ding (parafaan) aan de buitenkant bedoelt: ff de rubberen strip onder de motorkap verwijderen, deze zit met plastic drukkers vast.
Micra Addict

Gekke Gerritje

Die bedoel ik, mooi en meestal bang dat het nog ergens gekneld of geklikt is en dat er dan wat afbreekt maar eerst moet de ruitenwisser er nog van af, geen beweging in te krijgen.

Kevertje-SYS

Ruitewisser moer er af halen (lijkt me duidelijk)
Dan de wisser recht op zetten en snel heen en weer bewegen.

Riesh

moer eraf en met de vlakke hand een klap op het scharnierpunt van de wisser geven
Micra Addict

Gekke Gerritje

Ja, dat snap ik, die is er al lang af met sleutel 12 en staat ook lekker in de WD40, laat nog maar een nachtje intrekken, bang dat ik de boel sloop.

Kevertje-SYS

Wat ik zeg rechtop en beetje snel de top heen en weer