Jeroen330's Project "Smoothy" --> K11 SRI

Gestart door Jeroen330, 02 september 2013, 17:53:43

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen330

Belasting komt er sowieso overheen.. Maar ik hoop niet dat ze gaan zeuren over de value van de pakketwaarde..

We zullen zien.. Ik wil gewoon graag mijn pakket!

thom-micra

Als je moet een boel invoer moet betalen gewoon  zeggen voor de helft van de kosten neem je het gewoon... terugsturen doen ze niet snel namenlijk

Jeroen330

Vandaag wat artikelen in ontvangst mogen nemen die ik eerder niet weg had moeten doen.. Erg blij om weer te hebben.. wellicht in de toekomst een performance N/A LPG blokje?

CG10 vlakke zuigers met nieuwe zuigerringen

Catcams 270 graden nokassen

Nismo Koppakking voor hoge compressie

Als extra een kleppendeksel en kleppendeksel pakking.

De zuigers moet even naar gekeken worden want daar heeft de vorige eigenaar iets niet helemaal goed mee gedaan maar het belangrijkste: de nokken en koppakking zijn in goede staat!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

lurtz

lekker bezig kerel
;) mooie spullen weer terug bij de eigenaar

thieme

Rob

mooi heb je tenminste via een omweg we de volle mep betaald :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

Citaat van: Rob op 16 december 2013, 11:16:58
mooi heb je tenminste via een omweg we de volle mep betaald :P

Valt reuze mee!
300 euro voor de nokken, Nismo pakking, zuigers en nieuwe zuigerveren en dan nog gratis een kleppendeksel en nieuwe pakking erbij..

Ik zeg: prima deal! Nokken heb je zelf bij mij gekocht voor 200, wat al weinig is

KenSuperS

dat is helemaal niet verkeerd nee!!

mooi spul man!!! ik zou ook nog wel eens een setje nokkenassen op de kop willen tikken

kom je niet in de knoei met je squishrand met die 1liter zuigers en een dunne koppakking?

haas en co.

Jeroen330

Die komen daar niet in de buurt ken...

CG13 zuigers hebben dezelfde hoogte aan de rand, alleen een dish van 8cc per zuiger..
Met 1.3 zuigers komt de compressie op 9,5:1.. Met vlakke zuigers is de vulling 8cc per cilinder minder en komt de compressie op 11,74:1.. Vlakke zuigers geeft dezelfde toename als een head/block skim van totaal 2mm

Per mm skimmen gaat er 4cc per cilinder vulling af..

KenSuperS

aaaah oke dan... dat gaat lachen worden dus!!
haas en co.

Jeroen330

Japan is cool!

Met Marco330 het een en ander gekocht in Japan.. Vandaag pakket twee binnen gekregen en alles maar even bij elkaar gelegd..
Riesh heeft zijn LED achterlichten al in ontvangst mogen nemen.. vandaag kwam er een setje led achterlichten voor mij binnen!

de foto's:

In Japan weten ze van inpakken:

Overzichtje met het andere pakketje erbij:

Nismo veerpootbruggen:

K11 tension bar (tussen de gordelpunten achter, Cusco veerpootbrug en Cusco panhard rod

3x Nismo einddemper in nieuwstaat!!

Chrome deurgrepen en Dubbel DIN dashboard voor de facelift

K11 LED achterlichten

K11 Witte achterlichten

Marco zal zijn Snowball verfraaien met de witte achterlichten, Nismo einddemper, Nismo veerpootbrug en Chrome deurgrepen.. De rest is voor Smoothy en Duky op enkele spullen na die weer de verkoop in gaan..

Kerst begint vroeg dit jaar!!!

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme