Jeroen330's Project "Smoothy" --> K11 SRI

Gestart door Jeroen330, 02 september 2013, 17:53:43

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen330

Gisteren er achter gekomen dat een Micra geen 4x4 is...

We gingen uit vissen.. leuk bootje achter de auto en op naar een stekkie.. deze te water lating plek was alleen voorzien van een hoop los zand.. Ik stuurde met de instelling "we zullen zien" rustig de boot achteruit het water in.. toen in de vooruit zetten en.... VAST!

:D :D :D

Ik kon er alleen maar om lachen.. Een langsrijdende bus heeft Smoothy vervolgens losgetrokken uit het zand..

Conodihno

PW-performance

Haha.. mooi dat je geholpen bent door de voorbijganger...
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Micra Addict

Jeroen330

Ik moet gewoon niet denken dat de Micra alles kan....

Citaat van: PW-performance op 15 oktober 2014, 20:47:55
Haha.. mooi dat je geholpen bent door de voorbijganger...

Die voorbijganger was van een aannemers bedrijf en moest wel lachen. De auto was er ook binnen 3 minuten uit..

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marnik

TeSprouT

Haha zo maak je nog eens wat mee, blijf dit een leuke wagen vinden. Zeker met die velgen!
Love the potiential

Jeroen330

Aankomende weken gaat er een lijstje "dingen-die-ik-nog-moest-doen" afgehandeld worden. Smoothy op 110% krijgen hoort daarbij.

Er zijn een aantal zaken wat al een tijdje aandacht vereist wat nu gaat gebeuren:
- Beide chrome handgrepen zijn gesneuveld dus worden vervangen
- Beide dorpels hebben laswerk dus Piet gaat dat in orde maken na volgend weekend
- De centrale deurvergrendeling heeft al eventjes kuren en moet gefixt worden
- De achteras krijgt een instelbare Panhard rod om een betere uitlijning te krijgen
- De Shortshifter die al een lange tijd klaar ligt gaat eronder
- De remmen krijgen een upgrade
- De motorruimte gaat een opfrisbeurt krijgen
- De inlaat wordt grondig aangepakt
- De neus gaat eraf, voorschermen en voorbalk wordt opnieuw behandeld
- Deuren afhangen
- APK

Leuk lijstje, maar gewoon dingen die al langere tijd moesten gebeuren.
De auto is nog steeds heerlijk, motorisch nagenoeg perfect dus deze puntjes zorgen er gewoon voor dat de auto een toppertje blijft!

Jeroen330

Owja, de radio... wat een schijtradio zit er nog steeds in.. die trap ik er ook even uit!

Jeroen330

Vandaag de auto naar Drachten gebracht..

Daar komt de panhard rod eronder en gaat Piet de dorpels lassen, spuiten en behandelen...
NOOIT MEER ROEST!!! :P

Nieuwe chrome handgrepen zijn onderweg, nieuwe centrale deurvergrendeling is al binnen.. Multiriempjes zijn besteld en wat andere leuke goodies

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Piet is voor mij bezig..

Als liefdadigheid de PW-performance aanhard eronder en zo ook hier, de bus vast..

Maar hij zit!

Morgen gaan de dorpels aan stukken!
Ook gaat piet de aansluiting van de LPG achter de tankklep wat netter maken (lassen/spuiten) dan hoe het inbouw bedrijf het destijds gedaan heeft..

Ben benieuwd!

Jeroen330

Laswerk doet piet weer geweldig!!

Bodem:

Dorpel bestuurderskant

Ook heeft Piet de LPG aansluiting achter de tankklep aangepakt en netter gemaakt dan de LPG boer in eerste instantie had gedaan.

Geweldig!! Thanks Piet!

Woudam