Jeroen330's Project "Smoothy" --> K11 SRI

Gestart door Jeroen330, 02 september 2013, 17:53:43

Vorige topic - Volgende topic

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Jeroen330

APK verloopt 24 maart, dus Smoothy is opgegaan voor keuring.

Vanwege de drukte geen tijd de boel voor te keuren, wel even op de brug gezet om te kijken wat ik mogelijkerwijs moet gaan bestellen..
Daar zag ik al de reden van mijn hogere verbruik de laatste tijd: Rem rechts voor loopt aan en links voor is opper dan op...

Verder wist ik dat de na geperste veren een probleem voor APK zouden vormen.. bij het opkrikken komen de veren namelijk net een beetje los in de schotels.. Jammer, maar dit wordt geen goedkeuring in een keer.

Auto na keuring terug ontvangen: AFGEKEURD  ;D

duuuuuh...

Punten van afkeur:
- Rechts voor: rem loopt aan
- Rechts voor: Hoes fuseekogel lek
- Voorste veren los in de veerschotel bij opkrikken
- Links voor: bandje is aan binnenzijde 1,5mm

Verder nog iets met twee lampjes... maar dat niet benoemenswaardig.

Nieuwe fuseekogelhoes is binnen, schokbrekers en veren leen ik even van Darth, banden heb ik niet in 195/45/15 liggen dus zet ik even een andere set onder voor keuring en remmen........ zucht

Ik wil dus GTI remmen voorop plaatsen, en daarom nu geen nieuwe Micra remmen kopen. Gelukkig lag er in de schuur nog een setje zo goed als nieuwe schijven, blokken en twee gereviseerde remklauwen! Geluk bij een ongeluk! Morgen maar even de eerste zaken monteren!

Tot zo ver! Smoothy heeft spoedig zijn welverdiende APK en dan even tijd maken voor wat extra liefde!

Leo

druk druk met 2 autos tegelijk nog wel, succes jeroen O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

MartinAir

Gefeliciteerd Smoothy!! Gelukkig zorgt Jeroen voor je ;)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marnik

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Jeroen330

Nog even wat foto's!

Hier het bewijs dat je een kapotte fuseekogelhoes kan repareren voor een nieuw hoesje te plaatsen ipv een hele nieuwe fusiekogel persen..

Wel is het echt een ontzettend *piep* werk de spanringetjes erop te zetten

Als dank voor weer een jaar trouwe dienst: een wasbeurtje!

One down, the next one to go!

Conodihno