Jeroen330's Project "Smoothy" --> K11 SRI

Gestart door Jeroen330, 02 september 2013, 17:53:43

Vorige topic - Volgende topic

PW-performance

Je hoeft alleen alle 4 steunen maar aan te passen...dus valt mee. :P

Ongeveer 3 uren per stoel werk gehad. De almera steunen zijn aan de tunnelzijde minder hoog dan aan de deurzijde. en de rails staan ongeveer 5 cm breder dan de micra rails.

Het is te doen als je een lastoestel hebt.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Micra Addict

Herkieeee

Gisteren 'even' bij piet langsgeweest om mijn verstelbare panhard op te halen en heb even proefgezeten in smoothy. Die stoelen zijn geweldig en het ziet eruit alsof het nooit anders is geweest. Top dus!

Jeroen330

Citaat van: Herkieeee op 18 april 2015, 08:29:08
Gisteren 'even' bij piet langsgeweest om mijn verstelbare panhard op te halen en heb even proefgezeten in smoothy. Die stoelen zijn geweldig en het ziet eruit alsof het nooit anders is geweest. Top dus!

Je bent mij gewoon voor!

Ben ook heel benieuwd hoe het zit.. eindelijk een alternatief tussen kuipstoelen en de originele zit-niet-lekker Stoelen

Jeroen330

Na 2 weken weer lekker met Smoothy gereden!

Vandaag opgehaald bij Piet.
Het hoeft natuurlijk niet meer benoemd te worden dat het werk uiterst netjes en goed is afgeleverd, want dat is redelijk standaard aan het werk van Piet, maar toch zeg ik het: VAKWERK!

De Almera GTI stoelen zitten echt super lekker! en de zithoogte is lager geworden waarmee ik meer hoofdruimte krijg en de auto nog sportiever in de bochten aanvoelt. Super upgrade dus!

De kleur van de stoelen machten niet met het huidige interieur maar dat zou me werkelijk waar een zorg wezen. De manier waarop het zit maakt alles goed!

Leuke verassing dat Piet nog even mijn Centrale deurvergrendeling met afstandbediening heeft gefixt! SUPER!  O0  O0

Nu genieten want Smoothy gaat aanstaande zaterdag naar Tsjechiƫ!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Ik vond kuipstoelen wat overdreven voor een daily maar de originele stoelen voldeden niet aan mijn nogal lange postuur..

Dit is echt ideaal uitgevallen. Het was gewoon een test die toevallig super uitpakt!

MartinAir

Mooi man! Wil ik ook zeker wel eens proefzitten. Hoe zit het nu achterin? Meer of minder ruimte?
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

PW-performance

Citaat van: MartinAir op 19 april 2015, 08:21:27
Mooi man! Wil ik ook zeker wel eens proefzitten. Hoe zit het nu achterin? Meer of minder ruimte?

Achterin kunnen mensen zitten met geamputeerde onderbenen....:) Of de stoel wat naar voren dan kan het ook wel...
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

ReSp4wN

Citaat van: PW-performance op 19 april 2015, 14:08:43
Citaat van: MartinAir op 19 april 2015, 08:21:27

Achterin kunnen mensen zitten met geamputeerde onderbenen....:) Of de stoel wat naar voren dan kan het ook wel...

;D

Jeroen330

Japan levert leuke dingen...

Zo ook dit spruitstuk voor de CG13!
Heeft met verzending en douane eigenlijk iets teveel gekost, maar mag de pret zeker niet drukken!

BOOM BABY!

ex streetlegal micra

If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)