Mighty Mouse ...

Gestart door Riesh, 16 november 2013, 18:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rubeeew

Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Riesh

Thnx allemaal..

Jullie hadden nog een foto tegoed met de grilletjes.
Het zijn nieuwe 1e facelift grilletjes geworden, dus met het kleinde chromen randje.
Ik wil perse niet teveel zwart op de auto (dus ook geen donkere koplampen)



Ook heb ik vandaag 1 van de velgen gepast aan de voorkant.
Conclusie:bij de voorvelgen wil ik aan de binnenkant van het hart een aantal mm laten afdraaien om de et waarde iets hoger te krijgen. Dit om zeker te zijn dat de boel niet gaat aanlopen met inveren.
ook twijfel ik nog over de bandenmaat:  175/50/15 of 195/45/15  De smalle maat ivm het evt aanlopen, maar ik houd er niet van als het er teveel getrokken opligt zodat de hele velg rand blootligt. Zoals ik het bij Milo uiteindelijk voor elkaar had vond ik perfect.
Ik denk dat ik eerst 1 band bestel om te testfitten en uitproberen.
En dan de kleur van de velgen... ik was er al bang voor maar de vrouw vind het niet mooi.
Dat wordt dus het hart spuiten, over de kleur ben ik nog aan het discussieren...wordt vervolgd
Micra Addict

thir10senses

#347
Gave velgen! Sowieso een mooie, strakke auto.

Gaat je klep open dmv een popper?

Riesh

Thnx, ik heb een hendel naast de bestuurderstoel voor de achterklep en voor het tankklepje.
Sommige modellen hebben dat wel, andere niet. Ik heb deze speciaal uitgezocht op het feit dat deze dit wel heeft :)
Ik maak nog wel een popper op de Ab van de centrale deur vergrendeling. ik wil het eigenlijk zo dat de klep dan vanzelf opengaat...
Micra Addict

thir10senses

*gaat zoeken naar een hendel*

Heb pech denk ik.

Leo

#350
Die hendel is ook achteraf in te bouwen volgens mij :)

Ik zou 195/45/15 nemen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

gave wieltjes man !

JR Wheels je ziet ze steeds vaker voorbij komen .
der was zelfs een dude hier die dacht dat het volk racing's waren :D

GuidovanVliet


Milo

Staat goed zo op het eerst oog, ben benieuwd naar het totaalplaatje met band strax
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik


TeSprouT

Die velgen staan enorm gaaf bij die wagen, ik zelf vind wit er juist erg goed bij staan. Ben benieuwd welke andere kleur het dan gaat worden. Mooie wagen! O0

Ik ben zelf ook nog aan het kijken voor nieuwe velgen, waar heb je deze gekocht?
Love the potiential

Riesh

Micra Addict

Luuukske



Ik heb toen der tijd voor deze gekozen JR7 ofzo.. Twijfelde toen ook over de TF2.

Zeker dik!




Roadrunner

Erg gave velgen Riesh O0

7.5J  is wel een beetje net wel/net niet voor 175 bandje :-\

Dit is op een 7J.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

TeSprouT

Thnx Riesh, ga ik daar eens kijken voor een mooie set velgen. O0
Love the potiential