SA053 - 1.0 16v Micra

Gestart door SA053, 08 december 2013, 16:10:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Riesh

Het is een beetje een schemergebied, ik verwacht niet snel dat je hiervoor bekeurd zal worden.
Mischien kunnen we een inkoopactie organiseren bij de importeur, ik wil ook wel een setje
Micra Addict

SA053

Dag Riesh,

De inkoopactie kunnen we zeker gebruiken deze modules zijn universeel toepasbaar. Ik heb ook een kamergenoot die een 206 heeft hij wilt er ook een alleen maar goed.
Indien er mensen zijn die het willen kunnen we in 1 koop doen en zijn we mischien wel goedkoper uit. Ik had een handelaar gevonden in Lunteren die ze verkoopt voor 20 euro.
Ik stuur verdere info voor geïnteresseerden

Psydan

Vraag de onderhandelaar dan meteen of je korting krijgt bij grote afname. Ik heb namelijk ook wel interesse.
Do not underestimate what you will never understand.

Bunny

Zijn het dam wel deze? Bij deze gaat namelijk de us lights uit als je de knipperlicht gebruikt en ze zijn in sterkte instelbaar.

http://www.uslights.nl/index.php

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Riesh

Citaat van: Bunny op 18 december 2013, 18:19:03
Zijn het dam wel deze? Bij deze gaat namelijk de us lights uit als je de knipperlicht gebruikt en ze zijn in sterkte instelbaar.

http://www.uslights.nl/index.php

en goede kwaliteit
Micra Addict

Kevertje-SYS

Ik heb ene Melvin Uslights in mn facebook vriendenlijstje staan.
Dezelfde als die hierboven?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Kevertje-SYS

Zal ik die eens aanspreken voor een group buy?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Riesh

#39
why not.
Gelijk een uitleg:  deze sets werken met transistor/thyristor technologie.
Voordeel is dat het niet warm wordt en betrouwbaar is.
De goedkopere setjes werken vaak met weerstanden, dat wordt dus wel warm en is onbetrouwbaar.

Als je trouwens een beetje handig bent met electronica dan kun je iets dergelijks ook zelf maken. Of je monteerd een duplo lampje met een duplo fitting en trekt een extra draadje.
(per saldo ben je dan overigens niet heel veel goedkoper uit)
Micra Addict

Roadrunner

Volgens mij staat dat wel erg stoer i.c.m. mijn zwarte koplampen en het oranje lensje bedenk ik mij zo :P

Inderdaad beetje grijs gebied wat wetgeving betreft. Zelfde als m'n kentekenstickers, die mogen ook niet. Maar ja, als je als een idioot rijdt zullen ze niet zo snel daar op gaan letten ;D :politie:
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Kwarkieboy

Citaat van: Roadrunner op 19 december 2013, 18:12:06
Volgens mij staat dat wel erg stoer i.c.m. mijn zwarte koplampen en het oranje lensje bedenk ik mij zo :P

Inderdaad beetje grijs gebied wat wetgeving betreft. Zelfde als m'n kentekenstickers, die mogen ook niet. Maar ja, als je als een idioot rijdt zullen ze niet zo snel daar op gaan letten ;D :politie:


jij rijd toch altijd super netjes  ;D
die Running lights lijkt mij ook wel wat.
dat filmpje van Bas is super !
K11 '95
K11 Aztek '00

Roadrunner

Citaat van: Kwarkieboy op 19 december 2013, 18:44:49
jij rijd toch altijd super netjes  ;D

Ik begrijp niet waar je op doelt meneer Kwark 8)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

thieme

Iedereen rijdt hier toch netjes? die performance mods zetten we er toch op voor bragging rights? :P
Is niet voor niet dat als ik mensen moet uitleggen waarom ik zoveel geld in mijn micra steek dat ik dan zeg dat mijn micra gewoon een oversized straatlegale kart is :P

SA053

Ik ben van plan om de Stickers aan de zijkanten ( Jive ) en de grote 8ball aan de achterkant van mijn auto eraf te halen..
Wat vinden jullie hiervan.
Ik heb al een karamelschijf dus het is zo gebeurd.