SA053 - 1.0 16v Micra

Gestart door SA053, 08 december 2013, 16:10:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lurtz


SA053

#61
Citaat van: lurtz op 01 januari 2014, 15:20:58
vind die velgen echt vet

Serieus, als ik de mogelijkheid krijg ze weg te doen doe ik ze gelijk weg ik wil wat diepere cup velgen namelijk.
Hoewel ik een heledag heb gegeven om ze te slijpen en te schuren enz. maar ze zij nu inderdaad wel veel moeier als toen ik de auto gekocht had.

SA053

Ik had het nog niet vermeld maar zaterdag had ik een 2dehands voorruit gehaald bij van Deijne voor 5 tientjes en daar ben ik naar Rotterdam mee gaan rijden daar de voorruit erin laten zaten voor zeer goedkoop prijs ( mag ik niet zeggen omdat het bedrijven onderelkaar prijs is  :P ). Autoglas perfect heeft hem erin gezet als er wat moet gebeuren laat ik het hun doen dat weet ik zeker. Foto's volgen nog....
MAAR de echte komt vandaag hij gaat namelijk door de APK heenm vandaag om 16.00 of 16.30 we zien wel hoelaat ik er aankom. O0

Riesh

suc6 en die ruit is een nette prijs
Micra Addict

SA053

Hallo Allemaal,

Ik wouw graat weten met welk moment de bougies worden aangedraaid voor de Micra K11 1.0.
Er zal hier vast een topic over gaan maar heb hem niet kunnen vinden......

Marco330

Dacht tussen de 25 en 35 Nm

SA053

ook is her belangerijk dat er specifike gap is tussen de bougie punt en de electrode wat is deze voor de Micra

Zie uitleg over de "GAP" lol

http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/spark_plugs/installation/index.asp?mode=nml#installing

Marco330


MaStErTuNeR Q


SA053

Ik heb vandaag een 8,5 voor de stage periode gekregen en een 9 van mijn stage begeleider.
Dit is allemaal te danken aan mijn K11! die ervoor heeft gezorgd dat ik altijd optijd aanwezig was op werk en mij zonder problemen van A naar B heeft gebracht.
TOP gevoel ik heb hem beloond, heb 90 gereden in de bebouwde kom en hem even laten janken..... :o 8)

Beenius

Hey, Gefeliciteerd!

En ik las dat als je wat velgen zou vinden je de huidige weg doet? Mag ik vragen wat je er dan voor zou willen hebben?  (A)

SA053

ligt er aan wat ik vindt en wat mijn budget opdat moment ervoor is.  :)
Maar wacht er niet op hoor. mischien verkoop ik de hele auto volgend maand. :(
Mijn stage is namelijk voorbij en een auto geeft me de neiging hem steeds te gebruiken.
En de brandstof kost nog eens wat.

MaStErTuNeR Q

Gister precies zon zelfde Micra gespot in Delft bij total tankstation,  met ook die velgen.

SA053

Ik was het in iedergeval niet, die van mij was in Rotterdam gisteravond onder een boom waar ik hem nooit meer onder zet.

SA053

Zoals beloofd de fotos van het verwisselen van de voorruit en een aantal nieuwe.





Thumbs up voor de Jongens van Autoglas Perfect O0




Vandaag tijdens schoonmaken van het dashboard....... dammit >:(


Nog een van mijn die mijn kamergenoot heeft genomen van ons kamertje..