MartinAir's Grover

Gestart door MartinAir, 22 december 2013, 18:16:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

dat schiet al aardig op :)

maar wat is er met snowball aan de hand ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marco330

Citaat van: xleonl op 04 maart 2014, 15:33:27
dat schiet al aardig op :)

maar wat is er met snowball aan de hand ???

Hahaha. De voor en achterbumper van Snowball liggen bij de spuiter. Voorscherm is mee voor kleurmatch. Voorfront wordt binnenkort ook vervangen. Beetje trieste aanblijk, maar kan alleen maar beter worden!

Jeroen330

We schieten stukje bij beetje op...

Gezien mijn overvolle weken gaat het werk aan Grovertje wat minder hard, maar we komen er wel!
Intussen is er een spuiter wezen kijken.. hij heeft het werk bekeken en een goede prijs gegeven voor het spuiten van de gehele voorkant! Begin april heeft hij tijd dit beestje te spuiten.. tijdens zijn werkzaamheden ben ik er ook bij om alles te kunnen volgen..

Het front zit er in tussen voor gelast.. nu nog wat uitlijnwerk van de panelen en hermontage van alle onderdelen en de wagen kan weer rijden!

Al met al een goed resultaat tot nu toe!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Al met al is de reparatie erg groot geweest..

Eerlijk gezien kan het ook nooit uit..
maargoed, het was dit, of de sloop op, dus toch maar dit!

MartinAir

En zodra hij weer buiten komt ook nog op nieuwe schoenen! Meer volgt...  Tum tum tum.

Maar Jeroen levert echt top kwaliteit heren, denk niet dat hij er snel nog een keer aan begint. Maar dit alles is het zeker waard!
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Riesh

en daarna nog ff wat audio inbouwen. Alle spullen liggen al klaar Martin
Micra Addict

MartinAir

Top! Alleen dan nog een dag plannen :)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Milo

Vooruitzichten zien er goed uit, ben benieuwd!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

Top dat deze gefixt word en niet meteen vervangen.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Kwarkieboy

Ben benieuwd naar het eind resultaat !
Gied bezig jongens !!
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Helaas is er dan nu negatief nieuws voor Grover..
Het is zelfs definitief nieuws voor dit wagentje..

Vanmorgen bezig geweest met Grover.. Alle panelen er op, koplampen ervoor en we komen er gewoon op uit dat hoe we ook meten, lassen en passen, de auto wordt niet recht..

Van geen kant is de auto cosmetisch goed te krijgen.. En dan praat ik echt over meerdere centimeters verschil in verschillende plaatdelen.. Flink balen maar de kans was er natuurlijk dat dit kon gebeuren..

Na Martin gebeld te hebben en de zaken door te hebben gesproken hebben we besloten de stekker er uit te trekken.. Mijn ingestoken uren is mijn verlies, de auto is Martins verlies maar hij kan gelukkig zijn hele uitbetaalde schadebedrag nu spenderen aan iets wat 100% is, in plaats van 97%..

Grover wordt geplunderd.. De bruikbare delen kan Martin zelf houden/verkopen en dan is het einde oefening Grover..

Jammer, hard maar ik kon het niet repareren op een manier dat ik er mijn handtekening onder wil zetten.. Het is vanaf het begin al spannend geweest of de reparatie rendabel was.. We hebben geleerd: "nee"

Morgen direct met Martin samen op zoek naar een nieuwe...
Komt goed!

Milo

Balen dat het toch niet in orde was. Veel succes met verdere keuzes!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Jammer maar ergens ook wel te verwachten. In ieder geval tof dat jullie het geprobeerd hebben.

thom-micra

balen dat is het niet is gelukt :(
maar bij zulke schade was het te verwachten