Micra K11

Gestart door Remy045, 07 januari 2014, 22:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remy045

hallo,
ik had mij zondag al voorgesteld,
mijn micra is van 93 is een 1.3 en heeft 188k gelopen, in mijn bericht waarin ik mij had voorgesteld had ik al gezegd dat mijn micra 30 januari gekeurd moet zijn.
ik heb de micra via een collega op de kop getikt.
gisteren heb ik mijn micra weg gebracht voor hem te laten controleren.
daar is uit gebleken dat de remschijven te roestig zijn achter een remcillinder en nieuwe remschoenen, fuseekogel vervangen moet worden, uitlaat, 2 banden en de uitlaat. ik heb de onderdelen al besteld en zal dit weekend eraan beginnen en zal ik meteen foto's maken van de micra!!

Marco330

Wordt een lekker weekendje klussen dus! Succes!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Remy045

ben alleen benieuwd hoe het met de fuseekogel zal gaan..

Jeroen330

Succes

Voor de fuseekogel heb je een pers nodig..

Riesh

remschijven achter ?
Dan heb je een behoorlijk zeldzame uitvoering
Micra Addict

Remy045

Citaat van: Riesh op 08 januari 2014, 17:40:49
remschijven achter ?
Dan heb je een behoorlijk zeldzame uitvoering

Nou nou... De zin is daar aan een stuk als je daarna leest schrijf ik nog dat een remcillinder lekt en nieuwe remschoenen.

Marco330

Het zal waarschijnlijk gaan om de schijven voor en de remcilinder en remschoenen achter...

En er zijn Duitse uitvoeringen geweest met schijfremmen achter. Vandaar de opmerking van Riesh.

Remy045

Citaat van: Marco330 op 08 januari 2014, 18:52:26
Het zal waarschijnlijk gaan om de schijven voor en de remcilinder en remschoenen achter...

En er zijn Duitse uitvoeringen geweest met schijfremmen achter. Vandaar de opmerking van Riesh.
Sorry ik las t eerder als sarcasme..

Bunny

Citaat van: Remy045 op 08 januari 2014, 19:35:20
Citaat van: Marco330 op 08 januari 2014, 18:52:26
Het zal waarschijnlijk gaan om de schijven voor en de remcilinder en remschoenen achter...

En er zijn Duitse uitvoeringen geweest met schijfremmen achter. Vandaar de opmerking van Riesh.
Sorry ik las t eerder als sarcasme..
Was volgens mij meer jaloezie van Riesh :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Riesh

Ik denk dat Bunny gelijk heeft, was niet sarcastisch bedoeld
Micra Addict

Remy045

Nou.. Gisteren de onderdelen gekregen en vandaag meteen na het werk begonnen aan de micra.
Nieuwe schijven en blokken zitten erop. Helaas kwam ik niet verder dan de middenpijp van de kat afhalen aangezien een bout zat vast gelast aan de kat  :furious3:.
Dat wordt dus effe klooien morgen...