Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

thom-micra

een 12 volt kacheltje is ook toegestaan hé
bijvoorbeeld zo'n ding http://www.slagerbv.nl/ventilator-met-verwarming-12-v

Jeroen330

Maar dat wil ik echt niet..

Dash komt er ook weer in dus kachel lekker ook!

MaStErTuNeR Q

Plus kachel is ook weer extra blok koeling dus gewoon erin laten dat ding,  als die dan eens een keet flink te warm wordt dan gooi je de kachel op stand sauna

Verder super dikke updates jeroen,  ben benieuwd opbhet circuit wat die doet

ReSp4wN

Je kan het schutbord gewoon in plaats van die bolling gewoon recht maken, daar is gewoon ruimte genoeg voor  :cheer:

Jeroen330

Edit.. dubbele post?!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Gister en vandaag veel contact met Piet gehad..
Een paar zaakjes..

Elke GA16 heeft een krukaspoulie met drie banen (dynamo, waterpomp/stuurpomp en airco). Er is een GA16 met een andere poulie maar dat is een variant zonder stuurbekrachtiging en stuurpomp wat weer met een adapter ertussen werkt.. Niet de beste oplossing.. de poulie moet dus ontdaan worden van het airco gedeelte!

ruimte tekort:

Tijdelijke poulie aanpassing.. Ik laat een andere netjes afdraaien zodat ik niet met onbalans zit

Zaak twee.. de aanpassing schutbord voor de inlaat..
Van verschillende bronnen hoor ik dat de bulten in het schutbord vlak gemaakt kunnen worden zonder dat het mijn kachel in de weg zit. Zo heb ik gisteravond even contact gehad met goeroe Dirk en hij heeft deze aanpassing al eens gedaan.

deze stukjes moeten vlak gemaakt worden (rood omcirkeld midden op de foto)

Ondanks dat het lijkt te passen wil Piet het toch even checken op een kachelunit..
Zo komen we snel stapjes dichterbij!

Riesh

Het gaat iig lekker vlot toppie
Micra Addict

Jeroen330

De updates vliegen je om de oren!

Piet is ook vandaag weer lekker bezig geweest om het motorblok te voorzien van voldoende ruimte!

Uitmeten

Uitslijpen

Voorbehandelen'

Voorpassen

BZZZZZZZ

En controleren of de ruimte voldoende is...

Check

Check

Dubbel check

Met de 1.3 motorsteun achterop het blok komen de motorsteunen en schakelstangen perfect uit nu! Alles past alsof het gemaakt is!

Voor het laatste deel moet nu alleen nog maar de motorsteun aan de distributiezijde gemaakt worden en we zijn er met het blok afhangen!

Hulde!

Conodihno

MartinAir

Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

PW-performance

Ja gaat weer lekker... 8) Moet komende week wel een stuk opschieten nu het aanpassen in de motorruimte klaar is.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330

VET! gewoon vet!!

Ik ben hier ook bezig met de voorbereidingen van de remmen, onderstel en interieur dus als hij terug komt kan ik in een keer door!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Nou, de bestelling bij Safety Devices is eindelijk door!
Ze hadden de verkeerde kooi in bestelling staan en ik had het  gelukkig door aan het typenummer op de factuur..

Direct gebeld en bestelling aangepast!
Ze gaan de leverdatum van 9 oktober halen!