Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

MartinAir

Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Jeroen330

Zojuist stoelen wezen passen en werkelijk waar: we komen geen ruimte tekort maar we hebben ook echt geen centimeter over!!!!

Het gevoel in de cockpit is echt EPIC! Wat een mooie plek om te zitten tijdens het sturen van de wagen!!

Foto's volgen

Conodihno

Doe me daar straks ook eens een rondje in :)

Woudam

Het zag er allemaal heel indrukwekkend uit Jeroen! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Jeroen330

Plaatje bij daadje...

De basis van de cockpit wordt wel duidelijk.
We hebben de stoelen naast elkaar weten te krijgen zonder tussenruimte (hoofdgedeelte is zo breed dat het langs elkaar komt).

De kooi wordt door de stoelen niet geraakt! Ik zit met mijn armen exact in de goede hoek naar het stuur en met wat stellen aan de pedalen kom ik precies goed uit!
Alsof het allemaal zo heeft moeten zijn!!

Plaatjes!

Achterin:

En wat steunen.. sommige moeten nog afgelast worden, anderen zijn gelast en gespoten!

En waarom het een 17 punts kooi is.. hij komt ook op meerdere plekken aan de A en B Stijl bevestigd

Tot zover..
Piet, bedankt weer!

Hopelijk loopt je auto een stuk lekkerder na mijn kleine tune-up vandaag!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

MartinAir

Citaat van: Jeroen330 op 09 november 2014, 21:29:18

Is toch ook gewoon zo ;)

Mooi om te zien hoe het samen komt. Maar wil zeker een keertje zitten hoor! (If I may ofcourse)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

PW-performance

Vandaag weer belangrijke gegevens opgenomen. De micra past straks precies bij Jeroen.
Helemaal op maat gemaakt... 8)

Top dat je mijn micra even goed onderhanden hebt genomen ook..toch even die belangrijke puntjes op de I gezet. Hangt nu lekker aan het gas en is bovenin toch wat gretiger.. :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Citaat van: Jeroen330 op 09 november 2014, 21:29:18
Plaatje bij daadje...

De basis van de cockpit wordt wel duidelijk.
We hebben de stoelen naast elkaar weten te krijgen zonder tussenruimte (hoofdgedeelte is zo breed dat het langs elkaar komt).

De kooi wordt door de stoelen niet geraakt! Ik zit met mijn armen exact in de goede hoek naar het stuur en met wat stellen aan de pedalen kom ik precies goed uit!
Mis nog de foto van een blije Jeroen in de auto met 2 thumbs up :P :P

Ziet er goed uit verder wordt echt een gaaf ding.

chiba_kun

Citaat van: PW-performance op 09 november 2014, 22:18:12
Vandaag weer belangrijke gegevens opgenomen. De micra past straks precies bij Jeroen.

Dat is echt super!!

Jeroen330

Citaat van: PW-performance op 09 november 2014, 22:18:12
De micra past straks precies bij Jeroen.

Zegt hij dan... Helemaal op maat..

En hoe.. Zelfs van het simpele idee van stoel sledes weer Piet een project te maken!
De originele bevestigingspunten zijn het sterkst.. daarop heeft Piet dus een eigen frame gemaakt:

Veilig, stevig en verantwoord!
No need to say more....

Conodihno

Nice! Ook leuk je instaplijsten :)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Thanks... :) Nog even langs de straler en dan een laagje poeder erop... ::)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods