Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

PW-performance

Ze zijn weer waar ze horen.  8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Haha is ie dr weer ingetrapt :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

;D

Deze zijn zeker sterker dan de normale?

Jeroen330

Jup.. ik dacht tot iets van 500 a 600pk ofzo

thom-micra

ander materiaal soort ofzo dan?

Kwarkieboy

Citaat van: Jeroen330 op 25 september 2014, 16:11:10
Jup.. ik dacht tot iets van 500 a 600pk ofzo

Wow !!!

Ziet er goed uit !
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Citaat van: thom-micra op 25 september 2014, 16:38:12
ander materiaal soort ofzo dan?

Materiaal is anders ja.. het is niet lichter, wel veel sterker.. en de homokineten zouden hetzelfde aan kracht moeten kunnen hebben

ReSp4wN

Oh kijk dat is mooi meegenomen dan kun je er ook nog is een dikke vette turbo opgooien  :P

Jeroen330

Citaat van: ReSp4wN op 25 september 2014, 19:14:14
Oh kijk dat is mooi meegenomen dan kun je er ook nog is een dikke vette turbo opgooien  :P

Dat is voor mij no go op het circuit..

Tzt haal ik een tweede ECCS blok naar Nederland.. Deze gaat uit elkaar en zal een N/A tuning krijgen waarmee 150-160 pk goed haalbaar zal worden

Das op het circuit nog leuker

Ed

Stiekem zit ik heel hard te lachen..........die Rob toch.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Jeroen330

Citaat van: Ed op 25 september 2014, 19:36:35

Hij heeft het een beetje aan zijn eigen gedrag te danken. Niet alleen het feit dat hij verbannen is maar ook het feit dat hij met de nek aangekeken wordt op meerdere clubs. En onderaan de streep heb ik hem er goed voor betaald dus hij is er niet slechter van geworden.. Hij had het mij alleen zeker weten niet gegund, dus vandaar deze weg.

Ach..

Alexander

Citaat van: Jeroen330 op 25 september 2014, 20:31:53
Citaat van: Ed op 25 september 2014, 19:36:35

Hij heeft het een beetje aan zijn eigen gedrag te danken. Niet alleen het feit dat hij verbannen is maar ook het feit dat hij met de nek aangekeken wordt op meerdere clubs. En onderaan de streep heb ik hem er goed voor betaald dus hij is er niet slechter van geworden.. Hij had het mij alleen zeker weten niet gegund, dus vandaar deze weg.

Ach..

Shit happens...

En nu inbouwen die handel :D.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Mark N14 SR20DE

Citaat van: Jeroen330 op 23 september 2014, 10:21:18
Schijven blijven Micra schijven.. klauwen moeten aangepast worden om goed te passen..

Je kunt beter GTI schijven achter nemen en op de juiste diameter afdraaien. GTI schijven zijn een  dikker. 9mm ipv 7. De gti klauw zit dan ook beter gecentreerd op het midden van die 9mm en wat voordeel ivm warmteopname/afdracht.

Je mijn info toch wel opgeslagen hebt destijds want ik weet het niet helemaal zeker meer maar wel dat de micra schijven minder goed pasten icm gti klauwen...

Suc6

Gr. Mark

lurtz

Jeroen330

Citaat van: Mark N14 SR20DE op 26 september 2014, 11:50:02
Citaat van: Jeroen330 op 23 september 2014, 10:21:18
Schijven blijven Micra schijven.. klauwen moeten aangepast worden om goed te passen..

Je kunt beter GTI schijven achter nemen en op de juiste diameter afdraaien. GTI schijven zijn een  dikker. 9mm ipv 7. De gti klauw zit dan ook beter gecentreerd op het midden van die 9mm en wat voordeel ivm warmteopname/afdracht.

Je mijn info toch wel opgeslagen hebt destijds want ik weet het niet helemaal zeker meer maar wel dat de micra schijven minder goed pasten icm gti klauwen...

Suc6

Gr. Mark

Ik zoek het nog even terug!

Citaat van: lurtz op 26 september 2014, 12:54:20
graag gedaan vriend  ;D

Topper!