Colt CZ3 Mivec

Gestart door Taxloss, 19 januari 2014, 13:30:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Heerlijk gereden vandaag
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Waarschijnlijk de actuator kapot van de auto... Mooi duur grapje waarschijnlijk
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ja vind ik ook heel zielig voor mezelf :)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Heb geen flauw idee wat dat ding doet of kost :) maar ik zou gewoon op een shopping spree gaan om je gevoel af te kopen ;)

Leo

Turbo actuator stuk ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Het heeft iets te maken met de aansturing van de koppeling.
Als ik een eind op de snelweg heb gereden dan stottert ie als een gek,  niet normaal!!!
Echt niet normaal....

Nu wilde mijn zwager hem open maken om naar te kijken maar daar heeft hij een torx plus voor nodig.....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Vervelend Nicole, ik hoop dat het meevalt.

Taxloss

Is echt heel erg balen. Als ik hem laat afkoelen dan doet ie het vaak na die tijd wel weer
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Hallo allemaal,

Ik weet dat het een beetje stil is aan mijn kant de laatste tijd. Vooral heel erg druk. Op mijn werk maar ook prive.
Dat betekent niet dat ik niet aan jullie denk hoor :)

Op dit moment ben ik vooral boos en verdrietig , mijn auto is namelijk "in elkaar" gereden. 1.5 weken geleden op zaterdag had ik de auto voor mijn deur geparkeerd. De volgende ochtend kwam ik terug bij mijn auto en bleek deze aan de gehele rechterzijde behoorlijke schade te hebben.
De spiegel er af, knipperlicht er af. Gaten in de bumper, velgen beschadigd, zelf happen uit het rubber van de banden.
Diverse schaafwonden over de gehele zijkant van de deur.
De wielen staan scheef onder de auto en het stuur zit er scheef in.

Je raad het vast al. het is in de nacht gebeurd en er is geen briefje achtergelaten. Dit betekent dat ik via mijn verzekering helemaal niets vergoed krijg.
Ik heb direct aangifte gedaan. Tevens hebben mijn buren getuigd dat zij hebben gezien dat ik mijn auto daar zonder schade heb neergezet en met schade weer terug heb gevonden.
De auto staat bij het schadeherstelbedrijf. Nu is het wachten op de taxateur van het waarborgfonds....

Nu blijkt het waarborgfonds ruim 3.5 weken achter te lopen met het taxeren van schades. Dus het enige dat ik op dit moment kan doen is wachten.

Ik had ook geen recht op een leenauto of iets dergelijks.

Het feit dat mijn auto stuk is vind ik misschien nog wel het minst erg. Maar gewoon de manier waarop. Iemand rijdt je complete auto aan gort en rijdt dan gewoon verder. En da terwijl al mijn zuurverdiende spaargeld in deze (niet eerste keus) auto zit. Omdat ie gewoon heel belangrijk is voor mij om goed te kunnen functioneren.
Dus ben er best wel verdrietig van .....

Gelukkig werk ik op een school waar hele lieve ouders werken. De ouders van een jongen in mijn klas hebben een autobedrijf. Zij doen in en verkoop van mini's.
Toen dit verhaal hen bereikte hebben ze mij direct geholpen. Ze hebben mijn auto afgevoerd naar het schadebedrijf. En ik heb tevens een leenauto van hen gekregen.

Dus op dit moment heb ik een mini one te leen. Heel erg lief en ik kan me redden, dat is wel fijn. Het is een handgeschakelde auto, dus het kost me wat moeite, maar het is zooooo lief!!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Psydan

Wat een klootzakken op de wereld. Ik zou niet verder durven te rijden.

Super tof van die ouders! *Faith in humanity restored.*
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

is toch niet te geloven dat iemand doorrijd na zn aanrijding !!!

ik heb wat fotos van facebook









Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Zo dat is ff beroerd je auto aantreffen zeg.... Wat enorme hondelul!/ of teef....... Sterkte met de afwikkeling. Super cute van die ouder natuurlijk, zal vast een super juf zijn jij :-)

thieme

afschieten die lui

Taxloss

Hey bedankt voor het delen van de foto's!
Had ze er nog op willen zetten.
Het is dus maar afwachten of we daadwerkelijk geld krijgen.
Ben er letterlijk ziek van.

Kan er gewoon niet mee rijden
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Dan kun jij de fotos van de mini weer delen.
Beetje reclame maken mag wel voor zn top bedrijf :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2